Ser Norwegian mandag 08.06 har satt op 4 flighter fra OSL til
Novosibirsk - DY8901, DY8923, DY8935 og DY8977. Noen som vet hva disse skal?
Jeg finner at LN-NGD, NGX, NGY sendes til OVB imorgen. Det er maskiner som skal ut av flåten
NGD er crewtaxi. De tre andre er solgt og skal til et kinesisk selskap, jeg har hørt både Shandong og Joy Air nevnt, så det får vi se etter hvert.
Hva i all verden �� her er et selskap som nesten gikk konkurs for noen uker siden som kan sende en «tom» 737 t/r Kina For å hente 8 piloter??. Kostnad ???? Og de har et rimelig overskudd av piloter , ingen hast med å reise tilbake samme dag.
Det kan jo ikke være helt umulig å finne fly tilbake til Europa for disse. ????
Norwegian har fått sikret et 24-timers visumfritt vindu for personellet som skal frakte flyene til Kina.
På forhånd har de påmalte registreringsnumrene bak på halen, over cockpit-vinduet og på klaffen til nesehjulet blitt skrapet av og erstattet med klistremerker.
I Kina skal personellet parkere, plukke av klistremerkene som viser LN-registreringen, og komme seg tilbake til Norge innen vinduet lukker
Crewtaxi. Se flåtetråden.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Joda så den, men ikke vanlig at de flyr igjennom Sibirkorridoren?
Joda så den, men ikke vanlig at de flyr igjennom Sibirkorridoren?