Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger mm (SAS)

Betyr 737-700 på Europa bookinger nå at flighten kommer til å kanselleres? I dette tilfellet er det til og fra Zurich.

ZRH er ikke lovende, SAS har vel kansellert det meste hit i høst.

Ta en titt på setekartet - om alle midtsetene er blokkert ville jeg vært bekymret, da kommer det en kansellering etter hvert.

Blir litt vente å se for februar, SAS skrellet en haug med januar avganger denne uken på OSL-ZRH. Det vil si routing via CPH.

Litt snerk i longhaulmaskineriet?

Washington kansellert i går, SFO i dag, Stockholm-Newark i morgen.

Litt snerk i longhaulmaskineriet?

Washington kansellert i går, SFO i dag, Stockholm-Newark i morgen.

Problem med piloter eller är det normalt med så många avlysningar? Läste i en annan tråd att många domestika i NO har också blivit avlysta. Det kan inte vara samma maskin i alla fall?

Betyr 737-700 på Europa bookinger nå at flighten kommer til å kanselleres? I dette tilfellet er det til og fra Zurich.

ZRH er ikke lovende, SAS har vel kansellert det meste hit i høst.

Ta en titt på setekartet - om alle midtsetene er blokkert ville jeg vært bekymret, da kommer det en kansellering etter hvert.

Min utreise OSL-ZRH i februar ble i dag endret fra 737-700 til A319 og flyttet fra 9:30 til 11:30

Begynner SAS og bli desperate? Air Baltic A220 på Norsk innenriks i dag... YL-AAQ kom inn fra Riga, og har flydd OSL-BGO-OSL-TRD-OSL

Når de ikke har råd til ansatte, så blir det slik. Fløy Air Baltic CPH-BGO i går morges.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Ser det over er omtalt en ren cargo flight til ord. Var inne på sas no tidligere i dag og da kunne en booke to ulike avganger cph-ord. En ca 1230 og den vanlige 1525. Arn-ord er kansellert mye i desember.

Air Baltic er inne for CityJet pga funn av korrosjon på noen CRJ, som dermed er groundet. Sitter fremdeles 199 nordmenn hjemme som kan være klare på line om en uke, men la oss heller wetlease litt for å dekke opp for wetlease…

Da var det helg igjen og tid for nye runde med longhaul kanselleringer i tillegg til den jevne bølgen med innstillinger på innenriks/Europa.

I går var Newark-Køben innstilt, i dag/i går Tokyo (er vel en t/r) og i morgen ryker LAX.

Da var det helg igjen og tid for nye runde med longhaul kanselleringer i tillegg til den jevne bølgen med innstillinger på innenriks/Europa.

I går var Newark-Køben innstilt, i dag/i går Tokyo (er vel en t/r) og i morgen ryker LAX.

Hva er oppgitt grunn til kanselleringene på LH?

Noen "anelse" om mandagens flight til LAX fra CPH er berørt eller? Skal være med den selv, så greit å være forberedt om det kan bli endringer...

Kim

De halter av gårde innenriks også (nær sagt som vanlig). I dag er to rundturer OSL-SVG-OSL innstilt. Mellom Oslo og Bergen er en rundtur innstilt, en annen rundtur er ute og flyr med to timers forsinkelse. Og akkurat nå er EI-SIC, en A20N fra SAS Irland, på vei fra OSL til BGO med retur til OSL i SK 274, ser det ut for.

Back