Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger mm (SAS)

Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (SAS)

Lufthansa har 6mnd ventetid. Skulle tro SAS klarer det raskere, men det kan nok drøye mnd...

Jeg har fortsatt ikke fått refusjon for mine kansellerte flyvninger i mars.. At det tar så lang tid tror jeg heller ikke helt på, enda så glad jeg er i SAS. Dette er uthaling av tiden for å holde på Cash... Forstår jo hvorfor de gjør det, men ikke noe gøy for kundene.

Samme her. Kansellerte en tur rundt 20. mars, og fikk mail 1. april om at refusjonen vil ta lengre tid enn normalt. Har fremdeles ikke fått pengene. Tydelig at SAS sikrer videre drift på kreditorenes/kundenes regning (noe som ikke er tillatt etter norsk lov).

Jeg har bedt om refusion d. 5. marts for en kinatur i april.. heller ikke set pengene endnu.

Har bestilt tilgodelapp hos KLM som erstatning for en kansellert reise nå i mai. De forteller at det vil ta "multiple weeks" å behandle saken. Kunne ønsket meg litt mer presis tidsangivelse.

Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (SAS)

Har OSL-DUS 11. mai med retur et par dager senere. Ligger fortsatt i appen og er også tilgjengelig for booking. Vi lyt sjå hva som skjer...

De jobber fortsatt med min reise OSL-CPH-CDG-CPH-OSL for 1. mai helgen, som pdd er gjort om til en helg i København, med en enkelt flyreise hjem fra Paris dagen etter man har kommet hjem igjen :spin

SAS börjar flyga mellan ARN-GOT igen den 4 maj.
Ska endast vara 1-2 flyg per dag till en början och ska utföras med A320 Neo

Samme her. Kansellerte en tur rundt 20. mars, og fikk mail 1. april om at refusjonen vil ta lengre tid enn normalt. Har fremdeles ikke fått pengene. Tydelig at SAS sikrer videre drift på kreditorenes/kundenes regning (noe som ikke er tillatt etter norsk lov).

Å jeg venter fortsatt på dagpengene fra NAV:8:;)

SAS-flygningen til/fra Nice i dag, hva var bakgrunnen for den?

Malaga og Las Palmas ble befløyet i går.

Malaga gikk i dag også t/r OSL som SK6375/6

Og til helgen skal disse flightene gå:

Gran Canaria:
02 May SK4697/4698 OSL-LPA-OSL
03 May SK6372 LPA-OSL

Alicante:
02 May SK1853/1854 ARN-ALC-ARN
02 May SK4675/4676 OSL-ALC -OSL
03 May SK4675/4676 OSL-ALC-OSL

Malaga:
02 May SK1583/1584 ARN-AGP-ARN
02 May SK4683/4684 OSL-AGP-OSL

Athens:
03 May SK4627/4628 OSL-ATH-OSL

Ser ut som SAS har startet opp igjen på PVG[emoji846]

b5676dbbf5f5c0db61ba9789b5157ac0.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

På tirsdag 5. mai, har SAS kun kansellert 25 flyvninger, altså nærmest full produksjon, men ikke tror jeg at alle disse flightene blir noe av. Av langruter er det kun Kina og en Chicago flight som er kansellert 5. mai. Dette er på den tabellen som de har lagt ut som omfatter cancelled fligths / Operating flights.

Den siden stemmer neppe - om man ser på bookingsidene så er det meste kansellert de neste to ukene.

ennå ikke kommet noen sms eller mail ang kansellering til EWR på tirsdag, ringte til SAS for en tid siden, fordi den avgangen ikke lenger kunne bookes, og de svarte at den var fullbooket. Jeg tror selvfølgelig ikke at den vil gå, men detber rart at SAS ikke gir beskjed, og jeg sjekket nettopp cancelled/operating flights, og det er ingen endring der. omtrent alt skal gå på tirsdag, mens imorgen er omtrent alt kansellert.

Back