Det virker som systemet er at man gir prioritet til en nasjonalitet som får adgang til å booke først. Etter en viss periode åpner man for andre.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
¨Bookingsiden¨ her;
https://www.4groupsonly.dk/brasil/main-page.html
To bokser med snacks ( godtepose og sjokolade ? ) og softdrinks på en flytur på kanskje 13 timer, og + 3 timer for de som kommer om bord i Natal. Da er det vel lov å ha med seg medbrakt av ymse slag.
Bare drodler litt men QR flyr da vel fremdeles etpar ganger om dagen fra Manila til Doha. Det kan dog kanskje være trøblete å komme seg fra CEB til MNL. Fra Doha kommer man seg vel videre til ihvertfall CPH og således til mer hjemlige trakter. Men det er klart det er vel mange lands borgere som vil hjem så hvis SK setter opp en flight så er det sikkert kjærkomment. DK har vel allerede vært nedover på slynga du nevner den 28.3..En venn av meg som har en venninde som er purser i SAS sa til meg at SAS skal fly til Manila og Cebu også. Vet ikke om det er omtalt her, så det ikke i denne tråden ihvertfall.
Absolutt vært interessant med en slik tråd. Situasjonen fordrer jo endel nye ruter. Ihvertfall merker jeg at jeg henger mer på FR24 nå en ellers.Vi burde måske ha lavet en “ rescueflight” tråd på et tidligere tidpunkt, for der har da været tilfælde, som evt. kunne interessere
flypratere!
DK har vel allerede vært nedover på slynga du nevner den 28.3..
Da vinner DPS med litt over 200nm. http://www.gcmap.com/dist?P=Cph-dps,+cph-lim&DU=nm&DM=&SG=&SU=mph
Absolutt vært interessant med en slik tråd. Situasjonen fordrer jo endel nye ruter. Ihvertfall merker jeg at jeg henger mer på FR24 nå en ellers.
Her om dagen fløy jo 2 LH maskiner(A380/B748)så og si sammen til BKK for så og fortsette videre til hhv Auckland og Christichurch. Utenom LH Cargo har vel ikke de stedene LH på besøk så ofte. LH er forøvrig på vei til BKK ikveld også med en A380 ikveld også-ot så sorry..
En venn av meg som har en venninde som er purser i SAS sa til meg at SAS skal fly til Manila og Cebu også. Vet ikke om det er omtalt her, så det ikke i denne tråden ihvertfall.
Scandinavian carrier SAS has temporarily laid off 11,000 employees and will make 120 positions in Sweden permanently redundant, and is warning that the state support it is set to receive “will not suffice” if the coronavirus crisis persists.
SAS har satt opp en A350 mellom Oslo og Islamabad på fredag
10APR SK9230 CPH-OSL 17:00-18:00
10APR SK7032 OSL-ISB 23:30-08:50+1
11APR SK7033 ISB-OSL 11:00-14:55
Islamabad er en relativt ny by, ifølge Wikipedia ble den hovedstad først i 1963 så tviler på om SAS har fløyet dit tidligere.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.