Nytt norsk flyselskap: Feel Air

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Re: Nytt norsk flyselskap på trappene - Feel Air

Feel Air ble en drøm. Jeg skal gjerne sykle 01L/19R på trehjulssykkel iført Ole-Brumm drakt hvis de noen gang kommer på vingene.

Jeg skal gjerne sykle 01L/19R på trehjulssykkel iført Ole-Brumm drakt hvis de noen gang kommer på vingene.

Sorry for OT, men hadde jeg fått sjansen ville jeg gjort det any day og på kort varsel. Feel Air eller ikke.

Feel Air ble en drøm. Jeg skal gjerne sykle 01L/19R på trehjulssykkel iført Ole-Brumm drakt hvis de noen gang kommer på vingene.

Er HELT enig i at det nok blir med drømmen!

Men om det noen gang, mot formodning skulle bli noe av selskapet, så MÅ jeg være tilstede å se Ole Brum på trehjulsykkel :D

Til info så er dette hengt opp på bakrommet, i tilfelle de skulle dukke opp en gang i fremtiden ... ^_^

Hehe..

Må sørge for å kontakte tv då.., og avisene..
Dette må jo vises for hele Norges befolkning skulle dette skje ! ;)

Jepp, og Kai Holmberg snakket om bærekratige LCC-modeller :rolleyes:

Interactive panel discussion: Influenced by Asia, Scandinavia eyes LCC long haul opportunities.
This interactive panel discussion draws on the wealth of Europe and Asia as the LCC markets eye long haul routes and tap into markets beyond the boundaries of an existing LCC.

Viewpoint one: Sustainable models.
Exploring how the LCC model for long haul routes is sustainable.

Viewpoint two: Comparisons.
Understanding how Asia and Europe differ from each other.

Viewpoint three: Competitive edge.
Identifying the competitive responses from legacy carriers, and how the LCC short haul can play a important role in their long haul routes.

Moderator:

Kris Lim Director - Strategic Intelligence centre (Office of Strategy Management) Pacific Air Travel Association (PATA)

Confirmed speakers:
Kai Holmberg Co Founder and Chief Executive Officer Feel Air
Asman Osman Rani Chief Executive Officer Air Asia X

Kanskje Kai Holmberg kan komme med en kommentar her før vi begynner å spekulere?
Han er tross alt bruker her på forumet. :)

Det var jo store medieoppslag for et halvt år siden var det vel, om at Feel hadde ansatt alle de trengte svært raskt. Noen som vet hva som har skjedd med alle de "heldig utvalgte"?

Kanskje Kai Holmberg kan komme med en kommentar her før vi begynner å spekulere?
Han er tross alt bruker her på forumet. :)
Jo'a, men han er lite aktiv på internett. Twitter-kontoen hans har to innlegg, og ingen er relevante... Og i dagens verden er jo internett veien å gå for å nå frem til folket.

Drømmeslott eller ikke. Det er ikke mange flyselskaper som har startet rett på longhaul og blitt en suksess. Oddsen for at de kommer på vingene er meget liten dessverre.

Ble det ikke nevnt for noen sider siden at han var ute? (orker ikke aa lete)

Mottok i dag et hyggelig (e)julekort fra FeelAir ;)

Fikk også hyggelig julekort, så det er fortsatt folk som "jobber" der.
Om de noengang kommer på vingene........ tror ikke det. Men har tatt feil før jeg :-)

Den kom til meg også! På tide å få noen håndfaste bevis på at dette selskape kommer i luften!

Jeg kan fint skaffe deg en Ole Brumm drakt ikke noe problem, og jeg skal gjerne betale leie av drakten bare for at nyte synet :D

MVH Torben :lol:

Back