Hei alle flyentusiaster på Scanair Forum.
Det er spennende og motiverende å se alles engasjement. Jeg er også glad for at det er god og sunn skepsis til ethvert oppstartsprosjekt. Det er både legitimt og nødvendig og det skjerper vår konsenterte effort ytterligere. Det hadde vært gøy og gi mer informasjon da vi ønsker å engasjere alle i FEEL Air, men for nå må vi bare si takk for engasjement og stay tuned. Hilsen fra World Low Cost Airlines Congress i London. FEEL Good! Kai Holmberg.
Neste år er vi i gang! lover Feel Air-direktør Kai Holmberg. Først ut er nonstop-flyvninger fra Oslo til New York og Bangkok.
Det er vi nødt til for å klare oss. Vi tar sikte på å utnytte flåten vår 17 timer i døgnet, det er mulig ved å fly på ulike klokkeslett på ulike dager. Vi har lært mye av Air Asia X, som vi samarbeider tett med. Hadde vi valgt å satse på forretningsreisende, hadde vi knekt nakken. Det er fritidssegmentet vi retter oss inn mot, vi er uhyre fokusert på å rendyrke det segmentet. Men selv om vi skal ha et enklasse servicesystem, blir det et toklasse setesystem, med mulighet for å bestille flatbeds, sier Feel Air-direktøren.
I dagens DN hevder Feel fortsatt at de skal være i luften i 2011 og med to A330.
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article1986989.ece
De skal visst samarbeide på et eller annet plan med AirAsiaX og skal visstnok gå ene og alene mot turistmarkedet
Personlig må jeg si jeg fremdeles er skeptisk og ikke helt etter mitt foretrukne konsept, men lykke til.
Og hvor skal de få tak i de 2 a332???? Noen som har noen til overs?
Men har Feel Air fått slott på BKK, og har DY fått Slott på JFK da?Etter hva jeg har hørt sitter DY på slott i BKK, men mangler det på JFK. Mens Feel sitter på slott på JFK, men mangler på BKK.
Og hvem har disket opp med startkapital ..?![]()
[edit] Link: http://hsmai.no/tag/feel-air/[...]Med 240 millioner kroner er selskapet meget komfortable med den økonomiske situasjonen.[...]
240M NOK er jo nevnt enkelte steder..![]()
Ikke trafikkretigheter.... høres ikke mye bra ut.
Hvordan skal osl i sommer kunne klare å ta evt Feel og DY på non schengen i tillegg til CO, TG og US, og evt outsider SK? Fjernpark hjelper vel lite, da alle allikevell må inn i klarert område. Non schengen er vel ikke dimensjonert for slike folkemasser (med forbehold om de klarer å fylle flyene da).
Spennende! Kan du avkrefte at Feel Air er Norwegians IC satsning? Noen snakker i heisen og noen fugler hvisker...![]()
Og hvor skal de få tak i de 2 a332???? Noen som har noen til overs?
Leasingselskapene har nok leveringsposisjoner.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.