Leste i dagens papirutgave av Tønsbergs Blad at Feel Air er i rute, med tanke på oppstart våren/sommeren 2010. De leter fortsatt etter investorer som kan spytte inn 240 mill.
Siste Airliners nevner Feel og 2 nye Comet maskiner.
Detter er også omtalt i en annen tråd.
Leste i dagens papirutgave av Tønsbergs Blad at Feel Air er i rute, med tanke på oppstart våren/sommeren 2010. De leter fortsatt etter investorer som kan spytte inn 240 mill. Står også at de har klart å få leaset 2 Airbus maskiner som skal være klare til oppstarten. Billettsalget skal starte 3 måneder før oppstart.
Kunne ikke finne noe nettutgave av artikkelen.
Takk for link. Selv om jeg fremdeles er litt skeptisk til hele konseptet, krysser jeg fingrene.Det har lekket ut litt mer på flygtortget i et ferskt intervju med Kai Holmberg.
Da håper jeg mer info kommer snart.Flygtorget- Det är fortfarande hemligt, vi väntar på vårt norska AOC, men alla planer är lagda för att vi ska vara igång till sommarsäsongen i år.
Lurer på om det kunne vært en smartere ide å gjøre om de 330-200 maskinene til kombi fraktere med rundt 200 pax...
Finnes A330 i kombiversjon?
Her går diskusjonen frem og tilbake merker jeg
Men bare et spørsmål:
Ville du flydd med Feel Air? Hva er maks. pris du ville betalt for ruten Oslo - New York?
Jeg spør for det er mange som er positive, men jeg synes det er spennende å vite hvor mange det faktisk er som vil fly med dem!
Jeg personlig vil nok ikke fly med dem! Foretrekker Continental over dammen jeg![]()
Hvorfor skulle ikke folk fly med dem? Og hvorfor bruke Continental over dammen? De er vel heller ikke kjent for den beste komforten og beste servisen man kan få over "dammen".. La de få en sjanse, og er prisen god nok så komme passasjerene av seg selv. Hadde f.eks Color Air kommet 5-7 år senere hadde f.eks Norwegian neppe eksistert i dag, og man ser hvordan Norwegian går i dag. Når det gjelder pris, er det vel som de fleste selskaper billig i perioder, og tidlig booking. Så løp og kjøp..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.