Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Merkelig oppsett ..
Sun Air skal fly , SAS i Molde skal selge billetter pr telefon og epost ?
Virtuelt flyselskap på lik linje med Vildanden ?
Jeg ser at nettsiden har bilde av en BA/Sun Air Dornier. Skal de ikke få egne farger for Krohn Air?
Rute til Bergen? :stirDet blir jo ikke penger av og la maskinen stå i MOL mange timer.
Ja, jeg lurer på hva BA vil si om SunAir flyr med BA-farger på denne ruten. Uansett spennende at noen tør satse.
Blir ikke dette litt av det samme som Classic Norway Air drev med?
Spennende og gratulerer til begge lufthavnerRutetidene er mye bedre enn de elendige tidene SAS opererte med. Når blir ruten aktuell for forretningsreisende i begge byer.
Hvordan mener du denne rute ikke var passende for forretningsreisende mens SAS fløy den ?
SAS hadde avgang i 09 tiden til trd og tilbake på ettermiddagen.
Fungerte greit nok slik jeg så det, og hvis noen krever at SAS skal fly 10 passasjerer kl 08 og tilbake kl 15 er den tiden slutt desverre.(og kanskje heldigvis)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.