Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Noen som aner hva flightnumrene på disse flightene er? Og hvem som har innsjekk/handling på dem på TRD?
Noen som aner hva flightnumrene på disse flightene er? Og hvem som har innsjekk/handling på dem på TRD?
Det er SAS Ground Services som har handling begge steder, og flightnumre er som følger:
MOL-TRD kl. 07.20 - EZ 328
MOL-TRD kl. 16.20 - EZ 338
TRD-MOL kl. 08.20 - EZ 329
TRD-MOL kl. 17.20 - EZ 339
Skriv gjerne noen linjer på forumet etter at du har fløyet med Krohn!
WF skal jo overta "Vestlink". Mon tro om ikke WF kommer til å prøve å utkonkurer Krohn? Tror det er MAAAAANGE WF piloter som ønsker en mulig TRD base..
Døgnflue......
Ehhh...tok jeg litt feil gutta??
Døgnfluer (Ephemeroptera) er insekter som lever mesteparten av sitt liv i ferskvann som larver eller nymfer. Avhengig av art har de voksne individene en kroppslengde fra 3 til 35 millimeter og har to eller tre relativt lange haletråder. Som navnet indikerer har døgnfluer et relativt kort liv som voksent insekt. De fleste arter dør etter noen timer til noen dager. Døgnfluer kan ikke ta til seg føde eller fuktighet som voksne individer.
- Vi har all grunn til å si oss fornøyd med de to første månedene , forteller Krohn til boarding.no.
Hva blir neste trinn ?
- Det blir lokalt rekrutterte kabinmedarbeidere, forteller Krohn
(...)
KrohnAir har i oppstarten satset på forretningsmarkedet. Når selskapets internett-booking er ferdig utviklet vil det også bli lansert nye tilbud for ferie og fritidsreisende, samt for studenter.
Blir ikke dette litt av det samme som Classic Norway Air drev med?
Og siden Classic Norway er en saga blott, og flyet det eneste flyet de har er nå lagt ut for salg, så kanskje Krohn er interessert i dette og utvide ytterligere..hvem vet..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.