• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Frem og tilbake x 2,5 (LAX–OSL–MOL; OSL–OAK–OSL–MOL; KSU–TRD–KEF–JFK; JFK–LAX

Re: Frem og tilbake x 2,5 (LAX–OSL–MOL; OSL–OAK–OSL–MOL; KSU–TRD–KEF–JFK; JFK–LAX

Fet rapport!

Buret (non-Schengen) var pakkfullt da både vårt fly og EK til Dubai endte med å gå samtidig, og sirkuset ble gjort verre ved at Norwegian kjørte pass- og billettkontroll ved inngangen til venterommet ved gate 58B slik at alle ble stående i «gangen» å trykke mens sitteområdet var avsperret. Men tilslutt kom man seg om bord.

Nå skal det sies at dette ikke er noe Norwegian "kjører", det er derimot et "krav" satt frem av Amerikanske myndigheter.
 
Re: Frem og tilbake x 2,5 (LAX–OSL–MOL; OSL–OAK–OSL–MOL; KSU–TRD–KEF–JFK; JFK–LAX

Takk for strålende rapport, ærlig og tidvis ironisk - og fine bilder! Alltids litt sjarmerende med slike egensydde turer.
 
Back
Top