Halve forumet her har jo forberedt seg på både dette, så det burde bare mangle at Kjosern ikke var forberedt også.
I drivhuset utenfor Stockholm skal de vel sette ned en hurtigarbeidende komite for å lure på hva de muligens skal gjøre......
Vil DY starte opp denne satsingen med eget AOC som i Sverige? Norwegian.dk?
Jeg så han ikke på tv, men dette hørs jo ut som en FRP-politiker!!
Jag är helt enig med ovanstående. Samma gäller på den svenska marknaden där jag (från Spanien där jag är på semester just nu) här har läst att Norwegian satsar på Alicante och flera andra spanska resmål från Stockholm. Just Alicante borde löna sig 3-7 dagar i veckan från Stockholm då det bor väldigt mycket svenskar runt Torrevieja och det är mycket ont om direktflyg. Även från Göteborg finns denna marknad. Lycka till Norwegian!Flott at DY satser i en tid full av usikkerhet. Det bør man ta av seg hatten for.
Det er nettopp folk og selskaper med entrepenørånd vi trenger nå.
Business går fra tid til annen opp og ned . I dette tilfellet har NB slitt som alle har sett i lengere tid.
Det har helt sikkert ikke vært greit å være NB ansatt i det siste året.
Godt at det da kommer en aktør som kan tilby folk som er i den traurige situasjon at de mister jobben sin et alternativ.
DY ønskes lykke til med satsingen i det danske markedet.
Det blir ikke det siste markedet det kommer til å entre.
En ting jeg stusser litt på: Slotene til Sterling ligger jo i konkursboet antar jeg, siden det fortsatt er forhandlinger om å kjøpe restene etter selskapet. Uten slots er jo konkursboet uten verdi..
Når DY åpner alle disse rutene ut fra CPH kan de vel da ikke ha slots enda. Det vil i så fall si at de selger billetter uten at de egentlig vet når de får ta av...?
En ting jeg stusser litt på: Slotene til Sterling ligger jo i konkursboet antar jeg, siden det fortsatt er forhandlinger om å kjøpe restene etter selskapet. Uten slots er jo konkursboet uten verdi..
Når DY åpner alle disse rutene ut fra CPH kan de vel da ikke ha slots enda. Det vil i så fall si at de selger billetter uten at de egentlig vet når de får ta av...?
Uansett, hvis CPH basen skal ha rundt 8 738 innen Mai, så må vel det bety at noe eksternt/extra må leies inn?
Uansett, hvis CPH basen skal ha rundt 8 738 innen Mai, så må vel det bety at noe eksternt/extra må leies inn?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.