NY Cargo rute fra OSL med Sundt Atlanta

Fått beksjed om ytterligere utsettelse på denne flighten. Kommer tilbake med info senere.

mvh Daniel

Det blir nok ingen tur denne helgen.
Siste beskjed går ut på oppstart 5 desember.

veldig mye forskjellige svar. var akkurat å hørte og det jeg fikk beskjed om at det er utsatt til 2 desember, muligens 6 desember ;). Men vi får vel bare krysse fingra på at den kommer.

mvh Daniel

Siste Info:

Jeg har nettopp snakket med **** og han bekrefter at første flight er førstkommende lørdag 5 desember 2009, det er booket ca 90 tonn frakt derav ca 36 tonn fisk.

Siste Info:

Jeg har nettopp snakket med **** og han bekrefter at første flight er førstkommende lørdag 5 desember 2009, det er booket ca 90 tonn frakt derav ca 36 tonn fisk.

Høres bra ut. Takk for updaten.

Siste Info:

Når vil den ta av sånn ca??

Bekreftet med en pressemelding som tikket inn her i dag, som også forteller at flyet er fullbooket med cargo.

Forøvrig hjemmeside: http://www.skybridge.no/

Hehe .. kunne godt ryddet litt i rullemenyene på nettsiden .. ser litt uprofft ut når man ikke engang har tatt vekk standardtekstene på templaten ...

Skal holde øye etter røkelaks merket med Sundt-logoen i butikken! ;)

Som jeg har forstått det kan man ikke laste på upper deck, altså loftet på B74F, eller tar jeg feil?

Back