Nei, men kanskje andre steder?
Før åpningen i 1998 brukte de "gratis" testere i form av soldater i førstegangstjeneste. Men det finnes kanskje ikke så mange sånn igjen?
valgte kun én dag, men satte meg opp på både morgen og ettermiddag, og fikk selvsagt morgen.ok, valgt sikkert flere dager du ? jeg valgt kun 1 dag
valgt kun ettermiddag p.g.a at jeg må fly inn fra Trondheim og da går ikke det morgenvalgte kun én dag, men satte meg opp på både morgen og ettermiddag, og fikk selvsagt morgen.
Hei kekker,
Vi har noe ledig plass til flere testpassasjerer 22.september og 27.september. Dere som ikke fikk tildelt testdato i forrige omgang får nå muligheten først til å melde dere på disse to testdagene.
Klikk på linken http://event.congresso.no/sites/avinor/ for informasjon og påmelding.
Det er begrenset antall plasser og førstemann til mølla prinsippet som gjelder så vær rask!
Med vennlig hilsen
Avinor Oslo Lufthavn - Tjenestetest
Jeg har fått tildelt to datoer, vet dere om man får gavekort på begge eller kun på en?
Var på test igår. Hele 400 stk . Så kostbare tester for avinor da med 400 tusen i gavekort + mat og sikkert 20 rosa kledde medarbeidere
Det er dyrt og bygge flyplass, og enda dyrere hvis man ikke tester og det viser seg det ikke fungerer ved åpning
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.