OSL søker testere av ny tjeneste

Re: OSL søker testere av ny tjeneste

Nei, men kanskje andre steder?

Virker ikke slik ut. Jeg og flere jeg kjenner ble plukket ut, uten at noen av oss har noe med OSL og gjøre. Trur rett og slett det var mere en nok som meldte seg på.

De velger bevisst folk som ikke jobber på OSL (som vil være farget), men folk med ulik demografi og bakgrunn vil jeg anta. Ellers vil de ikke få troverdige testresultater.

Det er derfor de ikke skyfler inn vernepliktige. Da får du en haug med menn 19-20 år.

Jeg ble ikke trukket.

Med farget mener jeg altså at man kanskje vil ha dannet seg en mening om hvordan noe skal være eller fungere. Du tester det på kunder med ulike utfordringer og synspunkter for å finne flere feil.

Last edited:

Jeg huket av for alle dager og skal være med den 18.

Jeg ble valgt ut. Kunne vel 5-6 av alternativene og flagget meg selv om økonom fra Oslo. Tydeligvis det de var ute etter ;)

Før åpningen i 1998 brukte de "gratis" testere i form av soldater i førstegangstjeneste. Men det finnes kanskje ikke så mange sånn igjen?

Var også hvermannsen :-) Bla en portugisisk alenemamma som bare kunne portugisisk. De fylte opp tre fly og sendte dem fra Fornebu som ildprøve.

valgte kun én dag, men satte meg opp på både morgen og ettermiddag, og fikk selvsagt morgen.
valgt kun ettermiddag p.g.a at jeg må fly inn fra Trondheim og da går ikke det morgen

Da har jeg unnagjort min testpassasjer gjerning, var med første av i alt 8 grupper den kommende uka.
De fleste av dere vet hva det går ut på, men vi lovet på tro og ære og ikke fortelle andre som skal dit hva det gikk ut på, så TR får vente.

Omvisning på T2 derimot var svært spennende og helt klart verdt å få med seg!

var der to dager etter deg.. fikk desverre ikke med meg omvisningen pga jobb :(

For dere som ikke har fått plass, enda muligheter.

Hei kekker,

Vi har noe ledig plass til flere testpassasjerer 22.september og 27.september. Dere som ikke fikk tildelt testdato i forrige omgang får nå muligheten først til å melde dere på disse to testdagene.

Klikk på linken http://event.congresso.no/sites/avinor/ for informasjon og påmelding.

Det er begrenset antall plasser og førstemann til mølla prinsippet som gjelder så vær rask!

Med vennlig hilsen

Avinor Oslo Lufthavn - Tjenestetest

Last edited:

Fikk den der jeg også, enda jeg har fått tildelt to(!) andre dager selv om jeg bare meldte meg på én gang (men valgte flere datoer jeg kunne)...

Fikk den også. Er bekreftet 8. nov, og disse datoer er jeg bortreist..

Jeg har fått tildelt to datoer, vet dere om man får gavekort på begge eller kun på en?

Var på test igår. Hele 400 stk . Så kostbare tester for avinor da med 400 tusen i gavekort + mat og sikkert 20 rosa kledde medarbeidere

Jeg har fått tildelt to datoer, vet dere om man får gavekort på begge eller kun på en?

Man får per gang, og sikkert samme posen andre gang også

Var på test igår. Hele 400 stk . Så kostbare tester for avinor da med 400 tusen i gavekort + mat og sikkert 20 rosa kledde medarbeidere

Det er dyrt og bygge flyplass, og enda dyrere hvis man ikke tester og det viser seg det ikke fungerer ved åpning

Det er dyrt og bygge flyplass, og enda dyrere hvis man ikke tester og det viser seg det ikke fungerer ved åpning

Jeg og samboeren var med på tjenestetest for Connecting Norway. Vi hadde med vår datter, som da måtte ha vært 3-4 måneder, det var jo litt underholdende å få "sikkerhetsklarert" henne (var avklart på forhånd at vi kunne ta med henne). Men det var tydeligvis ikke helt ferdigtenkt med barnevogner, for det manglet litt skilting, så vi ble god på å bære barnevogn og stå å se ut som noen spørsmålstegn etterhvert.

Det koster nok bra med Cash, men det er greit å luke ut slikt før man slipper til den gemene hop!

Det står at testen varer i 5 timer! Går man da samme rute flere ganger? Eller er det bare mye venting?

Back