putzmeister
ScanFlyer Dusty
Takker for tipset, må prøve å få den avgangen på Lørdagen vertfall 

Fått beksjed om ytterligere utsettelse på denne flighten. Kommer tilbake med info senere.
mvh Daniel
Takk for update.Det blir nok ingen tur denne helgen.
Siste beskjed går ut på oppstart 5 desember.
Siste Info:
Jeg har nettopp snakket med **** og han bekrefter at første flight er førstkommende lørdag 5 desember 2009, det er booket ca 90 tonn frakt derav ca 36 tonn fisk.
Siste Info:
Jeg har nettopp snakket med **** og han bekrefter at første flight er førstkommende lørdag 5 desember 2009, det er booket ca 90 tonn frakt derav ca 36 tonn fisk.
Hehe .. kunne godt ryddet litt i rullemenyene på nettsiden .. ser litt uprofft ut når man ikke engang har tatt vekk standardtekstene på templaten ...
Lørdag morgen er det klart for første avgang for den nye lasteflyruten mellom Gardermoen og New York.
Vet ikke med -ARM, men de fleste F-versjoner har ruller i dørken oppe også. De må bare laste brettene lavere da det ikke er samme takhøyde i 2.etasje.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.