Hva kan SAS gjøre med A321LR rutemessig?

Re: Hva kan SAS gjøre med A321LR rutemessig?

Jeg tenker India helt klart er et marked man bør se på. Norwegian har vel også nevnt India når de har snakket om ruter med sin A321LR.

Skandinavia ligger også veldig godt geografisk til som knutepunkt til USA fra India.
Ser på feks DEL-NYC så går GC rett over Norge, med nærmere 30millioner innbyggere i New Dehli og voksende økonomi så er vel markedet stort nok.

Attachments

• GCMAP.PNG
    GCMAP.PNG
    198 KB · Views: 506

husk at udover ARN,OSL og CPH - the usual suspects - er der jo også en base/hub i AGP - den kunne jo bruges som base for short thin ruter til Afrika/syd Amerika - se vedhæftede

Attachments

• agp.JPG
    agp.JPG
    72.3 KB · Views: 530

husk at udover ARN,OSL og CPH - the usual suspects - er der jo også en base/hub i AGP - den kunne jo bruges som base for short thin ruter til Afrika/syd Amerika - se vedhæftede

Tak for at du påpeger dette...Der er alt for meget focus på at de kun kan bruges fra Norge til USA.
I øvrigt vil jeg tro, at hvis SAS konverterer nolge ordrer til A312LR, så bliver disse irsk registreret..

Hilsen Ole.

Det nevnes mye om A321 LR's versatility ... og èn variant spesielt tilegnet longer haul thin routes kunne vaere H21QR NEO LR med 1+2+1 i Premium og 1+3+1 i E+ eller Y, som ville gi bedre APEX under de +7/8-timers lange flighter som tilsiktes her ... meg öket frakt-potensial som kirsebaer pâ kaken, nemlig to ekstra AKH vs A321 3+3, i erstatning for de to ULD-posisjonene som mistes til ACT, det vises til andre träder pâ forumet :

https://forum.flyprat.no/showpost.php?p=1084042&postcount=566

FT for ny styreleder i SAS! Jeg vil ha eget vindusete:colgate:

Back