Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

-LNA og -LND mener jeg som er registrert i Irland.....

Alle fire er registrert i Irland, men LNA og LND tilhører det irske AOC'et. Siden LND nå flyr til FLL, antar jeg at den er overført til den norske AOC'et.

Hvorfor har de ikke gjort det med LNA mye tidligere isåfall? Istede for å leie inn gammelt skrapmetall uten IFE?

Alle fire er registrert i Irland, men LNA og LND tilhører det irske AOC'et. Siden LND nå flyr til FLL, antar jeg at den er overført til den norske AOC'et.

Kan se ut til at det er tilfellet. Norwegian Long Haul AS sendte 1. april en søknad om drylease av EI-LND fra Norwegian Air International til LT.

Hvorfor har de ikke gjort det med LNA mye tidligere isåfall? Istede for å leie inn gammelt skrapmetall uten IFE?

De må ha minst en maskin for å kunne opprettholde AOC'et.

Nå var den bare 1 late inn til JFK. Det forklarer ikke 6 timer forsinket ut fra JFK igjen..

Nei DY7005 landet 4.5 time forsinket på JFK. Også tok det nesten 3 timer før 7006 var i lufta. Dermed var forsinkelsen økt til 6 timer. 1.5 time snutid på JFK sprekker så det holder til de fleste avganger.

Nei DY7005 landet 4.5 time forsinket på JFK. Også tok det nesten 3 timer før 7006 var i lufta. Dermed var forsinkelsen økt til 6 timer. 1.5 time snutid på JFK sprekker så det holder til de fleste avganger.

Sorry, Jeg må ha surra med CSTQZ og CSTFM. Sku aldri ha tatt den siste jegern... ;)

HiFly problemer igjen? ARN-JFK estimated 2200

Det er dog gledelig å se at Dreamlinerne ser ut til å fungere som de skal nå, USA-flightene lander stort sett godt før rutetid begge veier :)

Last edited:

HiFly problemer igjen? ARN-JFK estimated 2200

Det er dog gledelig å se at Dreamlinerne ser ut til å fungere som de skal nå, USA-flightene lander stort sett godt før rutetid begge veier :)

Enligt DY´s "Är flyget i tid" är orsaken till förseningen "sent ankommande maskin".

Låter ju väldigt konstigt då TQZ ankom ARN från OSL redan igår ;)

ARN-JFK er nå ETD 0100 i natt. Kjedlig.
Hva skyldes at CPH-JFK var 3 timer sen fra CPH?

ARN-JFK er nå ETD 0100 i natt. Kjedlig.
Hva skyldes at CPH-JFK var 3 timer sen fra CPH?

CPH-JFK DY7011 er da i rute den.
Hifly som har teknisk på TQZ nå da. TQM kommet over og flyr DY7005 og blitt 6 timer forsinkelse av det.
Håper disse forsinkede leieflyene snart kan parkeres.

Det er FLL og LAXrutene som holder seg til rutetidene.

Nu är det CPH´s tur att få ta del av EuroAtlantic.

CPH-JFK & CPH-LAX är insatt med B777 EuroAtlantic under sista delen av april och första delen av maj.

CS-TQZ verkar nu vara frisk och startar i TID!
Mot JFK!

Stor forsinkelse på DY7087 ARN-LAX. Noen som vet hvorfor?

Stor forsinkelse på DY7087 ARN-LAX. Noen som vet hvorfor?

Tech.

Skal med samme rute på fredag. Håper det er løst til da og at ting går på rute. Med en 787 og ikke noe annet spennende.

Edit: Individet er LNB for de som er interesserte.

Last edited:

Tech.

Skal med samme rute på fredag. Håper det er løst til da og at ting går på rute. Med en 787 og ikke noe annet spennende.

CS-TRN er på vei fra Lisboa. Er det stand in for LNB???
DY7087 har ny avgang kl 10 i morgen.

CS-TRN er på vei fra Lisboa. Er det stand in for LNB???
DY7087 har ny avgang kl 10 i morgen.

CS-TRN (763) skal fly ARN-FLL-CPH.

Mtp. range på en 763, så tror jeg det ryker om den skulle gått til LAX. Var en kaptein jeg snakka med på den flymaskinen som nevnte at de ikke hadde range til BKK, og LAX er vel omtrentlig like langt.

Edit: Ang. LNB, så bør den være klar til i morgen kl. 10. Problemet den har bør kunne fikses ila. natta. Såvidt jeg hørte så var det ikke så veldig alvorlig.
LNC som er i FLL vet jeg ingenting om.

Ligger på sofaen hjemme, så er vanskelig å få med seg alt...

Last edited:

Mtp. range på en 763, så tror jeg det ryker om den skulle gått til LAX. Var en kaptein jeg snakka med på den flymaskinen som nevnte at de ikke hadde range til BKK, og LAX er vel omtrentlig like langt.
.

SAS fløy 767 til LAX, og det gikk stort sett fint. Men det var vel litt færre seter i disse enn EuroAtlantic sine, så det spørs nok på payloaden ..

Status
Not open for further replies.
Back