Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

First flight, OSL-FLL 5/4-14

Får håpe du får rett i det Thomas. Kanskje du vet mer enn det som er offentlig kjent.
Bare og se på facebooksidene til DY det at leieflyene ikke er veldig populære. Forståelig nok når det skulle vært dreamliner.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Noen som vet hvilket fly som går OSL - JFK nå på søndag?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Hifly. Så da er det vel A340en som er på Osl i dag.

A340en til HiFly skal pos'es til Brize Norton (mener jeg det var) i morra.
CS-TQP, HiFlys A332 flyr DY7001 på søndag er det planlagt pr. nu.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Ser ut som det var en ventet forsinkelse. Den var der tidlig på kvelden i går. Sikkert hviletid for crew.
CS-TQP har vært andre steder nå siden forrige uke.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Kan man forestille sig, at Norwegian går ind på CPH-BKK nu hvor SAS er væk?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

I praksis er de det jo ... men tror ikke de har fly å avse på en stund til en 'egen' rute.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Har alltid lurt på hvorfor flyene hele tiden tar en slags "U" sving mellom Pakistan og India både ned og opp fra Bangkok. Noen som kan fortelle hvorfor dette er tilfellet?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Har alltid lurt på hvorfor flyene hele tiden tar en slags "U" sving mellom Pakistan og India både ned og opp fra Bangkok. Noen som kan fortelle hvorfor dette er tilfellet?


Høres ut som de faller ut av FR24 sin dekningsområde og dermed oppfører seg litt rart på radaren?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Ser ud som om, at EI-LNC havde problemer i dag. Ankom 30 min early til CPH fra LAX, men var næsten 3 timer forsinket til JFK.

De når at indhente lidt til JFK, så ETA ender med ca 2 timers forsinkelse.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Ser ud som om, at EI-LNC havde problemer i dag. Ankom 30 min early til CPH fra LAX, men var næsten 3 timer forsinket til JFK.

De når at indhente lidt til JFK, så ETA ender med ca 2 timers forsinkelse.

Den hadde oppsatt ny tid 20.10 allerede ved ankomst fra LAX. Men ble avgang først 21.29
Vet ikke om det var noe som skulle gjøres med den. Sånn som den flyr, er det ikke mye tid til lengre bakkeopphold.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Den hadde oppsatt ny tid 20.10 allerede ved ankomst fra LAX. Men ble avgang først 21.29
Vet ikke om det var noe som skulle gjøres med den. Sånn som den flyr, er det ikke mye tid til lengre bakkeopphold.

EI-LNC bliver i hvert fald over 2 timer forsinket ved ankomst til CPH. ETA er 14.17 - det skulle være landet 12.10.

Ergo bliver afgangen til LAX noget forsinket i dag, da den skal afgå 14.10. Den er nu sat til 15.45.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Her ser du "u" svingen Someone.
 

Attachments

  • usving.jpg
    usving.jpg
    67.1 KB · Views: 810
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Har alltid lurt på hvorfor flyene hele tiden tar en slags "U" sving mellom Pakistan og India både ned og opp fra Bangkok. Noen som kan fortelle hvorfor dette er tilfellet?

Jeg mener dette har med KRAFTIG vind fra Fjellene. Når jeg fløy ruta for et par mnd siden var vi helt nede i 580km/h og hadde ekstrem motvind. Når jeg konfronterte kapteinen med dette etter landing bekreftet han at det var for å "svinge unna" det verste.. Mener Radarn er helt ved sine fulle fem
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top