• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Bingo. EuroAtlantic-767'en som har vært stasjonert i Oslo har også dratt hjem.

Nooo. Kommer til å savne lyden av en "classic" klatrende ut her. Jaja, enda godt vi fortsatt har DHL med A300. :cool:
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

DOT ser ut til å fortsette å operere en A321 for IBK fra CPH litt ut i W19/20.
DAT skal også operere en A320 for IBK fra CPH i W19/20, ser ut som MD83 opererer for A320 på noen få avganger.

Jet Time opererer en Boeing B737-700 i Helsinki og en i København.
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Eller starten på vintersesongen med et noe mindre trafikkprogram?

Är nog så, då utbudet av långlinjer från ARN nu är väldigt dåligt så behövs bara en B788 där, då får de en B789 "ledig".
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787 (ruter m.v.)

Noen som vet hvorfor DY 7031 fra OSL til FLL er forsinket med 1:40 imorra 27-11...?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

DY7251 Oslo-Krabi måtte snu og gå ned i Baku. Lukter vel litt medical?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

En rask gjennomgang på FR24 viser at 5 av Norwegian sine B787-8 og 6 787-9 ikke har vært i luften den siste tiden.
Likevel må Norwegian leie inn fly. En Wamos A332 (EC-LNH) flyr i dag mellom Madrid/Amsterdam og New York. Wamos flyr også i kveld en A332 (EC-MTT) for Norwegian fra London til San Francisco.
Betyr dette at så mye som 10 - 11 av Norwegian sine Dreamlinere er parkert med motortrøbbel (noen har vært ute av drift siden i vår) eller er det andre årsaker?

Finnes det noen kjent plan for når Rolls-Royce har tenkt å levere nye motorer til flyene?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

SE-RXY ska vara på väg till trafik om jag förstår det rätt.
Har ju stått i PIK sen leverans för 4 månader sedan. Kan ju vara att hon får motorer från någon annan kanske?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet/innleie (2019-tråden)

Wamos skal visstnok fly DY7001/7002 i dag og i morgen, med sin A330-200
 
Back
Top