Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Da lander snart LNA på OSL. OSL-JFK har ny tid til 23:00, men er vel tvilsomt å snu flyet på 1:15?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Jag tror DY7001 kommer iväg 24:00 och landar 02-03 på JFK. Väderprognosen säger -27 då, så detta är ju absolut inte en drömstart på en semester.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Hvordan ligger Crew som kom på i KEF andre på arb tid da?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Hvordan ligger Crew som kom på i KEF andre på arb tid da?


De skulle neppe fly mer enn (XXX)-KEF-OSL så de er nok ferdig for dagen. Husk de hadde et passivt leg på forhånd.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

<mod>
Kjære håpløse (med-)debattanter.

Denne tråden ble ønsket flyttet til hovedforumet fordi dette var etter hvert en veldig relevant diskusjon om de pågående problemene til DU/DY.

Vi har til og med gått så langt at vi har lagt inn linker i post #1 for de som vil prate om arbeidsvilkår, utflagging, hvor mye brattere det var i gamle dager og alt mulig annet.

Vi har nå over 20 tråder med over 50 poster, alt bare på temaet Norwegian. Kun i 2013. (http://forum.flyprat.no/search.php?searchid=2058480).

Kan folk se å vokse opp litt, skjerpe seg, stramme til skruen, og gjøre et middels forsøk på å holde seg til tema, og bruke mellom 2 og 11 kalorier på å finne en *relevant* tråd når man skal spørre om noe, mene noe eller bare si noe?

Denne tråden varte 2 dager som "on topic" i hovedforumet før den ble den vanlige katastrofen, vi har så lagt klippet ut to nye tråder fra denne tråden, og nå er vi så langt på viddene at det er ikke så veldig mulig å skille ut ting som ikke hører hjemme i denne tråden lengre.

Vi har nå klippet og ryddet og forsøker en til runde i hovedforumet (100+ poster røk til for variasjoner av "fjas").

Folk som synes at løpende kommenering av hver flight og gjetting på hvor den endre kan ta dette i ATC-forumet.

Folk som vil si "meg og", eller bare komme med antakelser kan gjøre det i NFZ.

Folk som vil komme med relevant, og presis informasjon kan poste i denne tråden.

Folk som sporer av igjen kan regne med frisk utdeling fra kortstokken.

-Oppgitt moderator, på vegne av et moderatorkorps som bruker alt for mye tid i å gjete katter.
</mod>
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Då LNB har en försening på sig, kan vi gissa på att ett inhyrt flyg tar OSL-JFK imorgon kväll?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

NAX7001 05/01/2014 OSL JFK 788 EILNA SCH 1700
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Er det værforholdene som er grunnen til at LNB blir stående så lenge på JFK??
6-7 timer siden de kom inn fra OSL nå. Med ny tid 19.20 her i Oslo må det jo straks være klar for avgang.


Men der er LNB på vei.
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Er det værforholdene som er grunnen til at LNB blir stående så lenge på JFK??
6-7 timer siden de kom inn fra OSL nå. Med ny tid 19.20 her i Oslo må det jo straks være klar for avgang.

JFK har sendt en delay på Airport Facilities, gud veit hva den eksakte grunnen er, men været er bra - dog kaldt i New York.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Thomas!
LNC på ARN-JFK på måndag kväll?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Fra NRK sin webside:

<H2 class=bulletin-title>Kjos varsler oppvask
Norwegian-sjef Bjørn Kjos vurderer å be Boeing om nye vedlikeholdsarbeidere på Dreamlinerne. Til VG sier han at ansatte i Nayak ikke har vært trent nok til å oppdage feil og fikse dem.
</H2>
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Med BKK flighten først ventet inn i kveld ligger det vel an til nok en midtnattsavgang til JFK?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Leiefly fra Euroatlantic på DY7001 i kveld. Det må til for og hente inn igjen rutetabellen. Ellers vil LNB bruke mange dager på og hente inn 9 timers forsinkelse fra BKK. Blir da i rute igjen som DY7005 i morgen etterniddag, som nevnt 3 poster opp.

Om LNB kommer seg avgårde fra BKK da. Ny tid 15.30 norsk tid er det blitt utsatt til nå.
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Leiefly fra Euroatlantic på DY7001 i kveld. Det må til for og hente inn igjen rutetabellen. Ellers vil LNB bruke mange dager på og hente inn 9 timers forsinkelse fra BKK. Blir da i rute igjen som DY7005 i morgen etterniddag, som nevnt 3 poster opp.
Euroatlantic har jo flydd med både 767 og 777 for DU i det siste. hvilket fly blir det?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Står en 777 (CS-TFM) på ARN siden i går. 767 har returnert igjen.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Med BKK flighten først ventet inn i kveld ligger det vel an til nok en midtnattsavgang til JFK?
Avinor har endret fra 21:55 til 03:25.

Går resten på rute nå?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Avinor har endret fra 21:55 til 03:25.

Går resten på rute nå?

LNC gick ju ferry till ARN igår, är hon på check eller nåt liknande då inte hon kan flyga DY7001 ikväll.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Skummet gjennom Norwegian sin side på Facebook for å lodde stemningen (ja, jeg har lite å gjøre i dag...) og ser at en passasjer som er kjosfast i Bangkok sier at flyet der har hatt sammenstøt med fugl under innflygning og derfor er forsinket. Noen som kjenner til dette?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top