Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Hjelp... finner ikke MsMaverick i post 1 her eller på Flyertalk forumet... Jeg meldte min interesse som nr 200 på side 14 her, og mail med navn og andre detaljer ble sendt i går.

IKKE GLEM MEG :-)

Glimrende opplegg. Er det for sent å melde seg på nå?

Jeg +1 er med hvis det er mulig. (Fra Oslo)

Hjelp... finner ikke MsMaverick i post 1 her eller på Flyertalk forumet... Jeg meldte min interesse som nr 200 på side 14 her, og mail med navn og andre detaljer ble sendt i går.

IKKE GLEM MEG :-)

Frykt ikke. Jeg skal oppdatere deltakerlista senere i dag ;)

Det begynner å bli fullt nå..

Jeg må desverre melde avbud fra interessent-listen - datoene mentioned passer dessverre dårlig... Må dere få en god tur!!

Blir det servering på alle legene? Får man tid til å servere et helt fly (A300 eller A330, hva det nå enn skulle bli) på f.eks OSL-ARN?

Blir det servering på alle legene? Får man tid til å servere et helt fly (A300 eller A330, hva det nå enn skulle bli) på f.eks OSL-ARN?

Ja, vi er nærmere 30 moderatorer, så det blir 10 mann på hver av oss å servere maks, tror til og med vi skal klare det.

For de som lurer:

Listen er midlertidig og IKKE bindende! Prising og billettering vil ikke skje på lenge enda, så dersom du ikke er sikker, skriv deg ihvertfall på lista og send info. Jeg vil gjerne at flest mulige Scanair medlemmer får plass sånn at ikke gruppen utelukkende består av amerikanske Flyertalkfolk

Passer veldig dårlig her i gården i henhold til datoen, dessverre. Regner med at dere får en knalltur, jeg får nøye meg med trip-reportene deres. :(

Er det mulig å få en oppsummering av hva som nå er gjeldende fakta rundt hva som nå er planlagt opplegg, så jeg slipper å lese gjennom hele tråden. Oppdaget den først nå, og er litt makelig anlagt.

Antar at A300 nå utgår som alternativ til transport, ref. annen tråd om LHs utfasing av denne modellen...

Har man fremdeles lov til å melde seg på? :-)

Hva var prosedyren for å gjøre dette igjen? Sende epost med data til airbusdo@gmail.com, deretter poste nicket sitt i tråden på Flyertalk-forumet?

Status
Not open for further replies.
Back