Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Alle, dette er et relativt stort arrangement som tar en del tid. Lufthansa USA er veldig engasjert, men dessverre har vi ikke faatt bekreftet alt som skal skje riktig enda. Prisene paa charter flighten er ikke klar fordi charter avdelingen ikke vet hvilket materiell som er tilgjengelig for salg foer i midten av april. Saa det vil ta ett par uker lengre foer vi har en bekreftet pris.

Vi har dog faatt bekreftet mesteparten av det andre som skal skje, inkludert treningsdag for alle "flyvertinnene" hos LHs nye treninssenter der alle er velkommen til aa observere mishandlingen av diverse kjente fjes.

Programmet paa denne siden av dammen, samt flighten over dammen er naa ferdig. Vi starter paa EWR i 15 tiden den 3. og etter en runde hos CO med Welcome to Star fest, blir vi busset fra EWR til JFK der vi mottas til Pre flight party i LHs nye, 3 etasjers lounge.

Saa takker igjen for at man er taalmodig. LH er paa saken, men igjen, ett slikt arrangement tar tid aa sette sammen.

Og til slutt, jeg har postet en del teasere, en del LH har bedt meg holde tilbake fra offentligheten her inne. Fortsetter med det, men vennligst ikke post dette paa FT, da kommer det sutring fra Frankfurt. ;-)

Mer her: http://www.flyertalk.com/forum/comm...alliance-mega-do-november-3rd-thru-6th-8.html

Og da fikk man tilbakemelding fra Lufthansa!

*Dette blir postet på Flyertalk først etter at crew issues har blitt avklart*

Prisene blir innenfor det vi har ønsket oss på charter og man mottar poeng i uansett Star program. Vi jobber nå med bookingklasser (forsøker selvsagt å få 100% poeng for de som satser på økonomi.

Prisene blir mellom 500-650USD i økonomi, 800 til 1000 blir kosten i biz og de 8 setene i F går for 1200 dollar for alle flightene med full servering hele torsdagen og for servering på alle arrangement på fredag også. Det vil også gir spesialpriser både til og fra Frankfurt for de som vil være med helt fra begynnelsen.

Materiell blir justert etter antall deltakere fra 320 opp til 346 som vi ser på det største som er realistisk.

Problemet vi har truffet på er at LH påstår at vi trenge 2 crew for programmet vi har satt opp til nå (11 timer totalt, inkludert 6 timer aktiv flyging, totalt 3 flighter.

Vi har bedt om å få de parameterne vi må holde oss innenfor fra LH før vi kan bekrefte ting & tang.

LH PR lager en opplevelse for livet! Mye som skal skje her!!

Jeg gir beskjed når alt er bekreftet om få dager.

Takk for oppdateringen :up:

Hvordan blir mulighetene til å reservere sete på charterflightene? Personlig så liker jeg å se ut, spesielt ved T/O og landing.

De siste bitene faller nå på plass. Vennligst ta en kikk på Olivers siste post og sjekk om du er på lista. Dersom du mangler, vennligst gi beskjed asap.

Sakset fra FT:

Thank you, Oliver.

Please confirm as soon as possible if Olivers list is correct.

Skal vi si ifra uansett, eller bare hvis det er feil i lista?

Gleder meg som en unge til dette!

Nå er det booket

FRA 82
NYC 121
OSL 85
Grand Total : 288

Dvs 203 FRA-OSL-TLS og 85 OSL-TLS. Det vil trolig bli klart om ytterligere aksepteres etter at fristen for innbetaling går ut. Men med tanke på at flyvalget ennå ikke er avgjort, er det nok muligheter. We want 346!! ;)

Hold roen - fortsatt et halvt år igjen ..

Her er forøvrig Olivers post.
http://www.flyertalk.com/forum/11692132-post375.html

Last edited:
De siste bitene faller nå på plass. Vennligst ta en kikk på Olivers siste post og sjekk om du er på lista. Dersom du mangler, vennligst gi beskjed asap.

Tror det er en feil med min påmelding, Jeg skulle være med +1, men står bare oppført med 1 person.

Edit : Jeg har sendt mail til airbusdo@gmail.com med beskjed.

Last edited:
Oppdatering (fra Flyertalk):

We are making some important progress and we expect to have it all straightened out very soon.

The delay is pretty much caused by negotiating between us and the LH charter department. The prices have been outrageous, but with help from LH USA we are now getting sponsored by Star Alliance, Airbus in addition to the participating airlines, we will have an attractive price on the charter this week (hopefully)

The part we are working on now is getting miles for the event and it looks like the charter will give very good mileage (a lot more than normal). LH and CO has already given us the blessing, we are working with SK and AC now.

But I'm afraid it looks like LH, CO, SK and AC will be the only four airlines that you can get miles on. Yes, it will be status miles/EQM/grunnpoeng.

As soon as we have the charter price ready, we will start ticketing and we will have July 15th as the last ticketing date.

Kan nevne INTERNT her at vi ligger på en rundt 90K Euro for charteren nå (A346) og flighten ser ut til å bli full. INTERNT kan jeg melde at LH og CO gir 5000 grunnpoeng pr. leg, så 15K grunnpoeng totalt. Vi forventer at SK og AC gjør det samme.

Fra FT: Jespersm:
Tommy and Oliver, many thanks for the tremendous workload you have put into this...I know we all are very impatient, but are there any news on the original/actual DO in TLS and FRA ?

For the time being it is kind of boring for us Europeans to browse through hundreds of posts on how to get across the pond the cheapest way and almost just as many personal requests. Perhaps this thread should be split into two: The European part and the pre-European part?
Jeg har også lyst til å høre litt mer om hva som skal skje i Europa, hvis dette ikke er topphemmelig da :)

Det blir noe som forblir hemmelig helt frem til avreisedagen, mens mesteparten blir postet denne uken. Jeg kan garantere at ingen kommer til aa bli skuffet.

Anyways, prisene for charteren kommer denne uken.

Det blir foelgende poeng delt ut paa charterflightene til alle, uansett hvor du starter fra og hvilken klasse du er booket i (ikke sluppet paa Flyertalk enda, saa vennligst hold det rolig her inntil alle selskapene har godkjent dette):

LH M&M 5000 miles og status miles pr. flight, totalt 15.000 status miles og redeemable miles (godkjent av LH corporate)
CO OnePass 5000 redeemable og EQM pr. flight, totalt 15.000 EQM og redeemable miles (godkjent av CO corporate)
AC aeroplan miles, som CO og LH (godkjent av AC corporate)
SK Eurobonus, 5000 grunnpoeng og brukanes poeng, totalt 15.000 grunnpoeng og redeemable poeng. (IKKE godkjent av SAS enda....)

Status
Not open for further replies.
Back