Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Kjør i vei ... Tommy nevnte noe om at det nærmet seg 300 og fullt, men det er bare å melde seg på likevel. Blir sikkert noe frafall når vi skal begynne å betale ... ;)

Gjoere. I betydningen gjoere noe sammen. Altsaa DO. Har ingenting aa gjoere med herretoalettet paa MSP.

Ooookei... så det var ikke en forkortelse ala ID er Industrial Discount... som jeg fant ut plutselig en gang...

Jeg LN-KRF kommer til å ha med følge på denne turen, tar du Tommy777 og legger det inn på flyertalk under navnet mitt der?
At det står LN-KRF + 1?

Jepp, har mye ny info nå, men ikke alt. Har en masse papirdrittarbeide å gjøre nå, skal poste det når jeg kommer hjem i morra kveld (er på reise/dagstur i morra)

Teaser: Det blir A330-300 som kommer til OSL

Kommer til 221 seter ifølge linken din. Er det siste i cockpit? Tar gjerne det setet :colgate:

Var ikke planen at det kun skulle være Y og C-class?

Da blir det sikkert D-AIKE :rolleyes: (eneste LH-maskin jeg har vært ombord i, på samtlige (les: begge) flighter jeg har hatt med LH)

Må jo si meg imponert, når man først lurte på om det gikk an å fylle en A319, og nå sitter man der med en A-330, med "bare" 222 seter.. :devot:

Hadde håper på B744 egentlig, hadde vi jo fått med oss flere stykker på turen...222 plasser er lite etter alle som har meldt sin interesse...

Hadde håper på B744 egentlig, hadde vi jo fått med oss flere stykker på turen...222 plasser er lite etter alle som har meldt sin interesse...

Vi faar se naar det er paa tide aa betale hvor stor interessen blir ;)

Ja. Dette opplegget skuffer virkelig. Det er vi vel alle enige om. :rolleyes: Lite passende kritikk, etter min mening. I stedet bør de som jobber med det takkes ! 330 er jo fantastisk strålende! :) Tipper at minst 3 av 10 trekker seg når det skal betales.

Status
Not open for further replies.
Back