Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Well, just came back from our meeting with Lufthansa and I can assure you all that this do will be better than I could ever imagine. At the meeting we met pr, sales and marketing. We presented our wishes and LH presented many good ideas. We are getting prices within a week and will present happenings that will knock the socks off any other previous do's.
- wilk
My new bb is retarded. Just adding that I will post more tasters tomorrow
Er sikkert noen som er ivrige nok til å hive seg på flyet til EWR for å begynne derfra
Dette høres spennende ut. Gleder meg til å få flere detaljer etterhvert.
Flesteparten av FT'ene er vel basert her borte, så jeg mistenker at den biten fort blir full ... mistenker imidlertid at jeg selv drar direkte ATL-FRA, eventuelt joiner i Oslo.
Så et raskt prisoverslag:
Charterflight i Y: Ca 4200 kr
Hotell tors-lør: ca 2500 kr
Flybillett hjem: ca 1700 kr
Totalt ca 8400 kr før det løse. Noen som har bedre beregninger?
BF:cool2
Så et raskt prisoverslag:
Charterflight i Y: Ca 4200 kr
Hotell tors-lør: ca 2500 kr
Flybillett hjem: ca 1700 kr
Totalt ca 8400 kr før det løse. Noen som har bedre beregninger?
BF:cool2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.