Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2012/13)

Re: Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2012)

Fine greier. Booket OSL-EWR på UA, 11500,- retur. 200% EB.

Hei!

Prøver å finne en link til dette her. Når jeg søker på Google, så blir jeg viderekoblet til Lufthansa sider hvor utreise stedet er Sveit, Tyskland, UK ...

Jeg finner ikke noe som sier hva priser er fra Norge. Det ligger ikke inne på tilbud under Norway..

Noen som kan poste link for dette?

mvh
A

Bare å søke destinasjoner. finner HKG for 14800 i C og 40000 i F

Oops, så ikke view og jameson82s innlegg. Sitter og søker selv nå mohahahahaha :stir

Hadde håpet noen hadde funnet en feilprising på en av destinasjonene.
Send PM i så fall!!

Og for de som er nysgjerrige på nye 747-8 så er det mulig å booke seg en tur til f.eks. LAX med dette tilbudet.

Det er også mulig å foreta en forhåndsreservasjon og først bestemme seg i løpet av 48 timer. Greit for de som er usikre og ønsker å kjøpe seg litt tid til å ta en endelig avgjørelse.

By the way: you can reserve your flight with price guarantee for 48 hours. Just select “Pay later” when booking and via entering your credit card number, your desired flight will be reserved. Under “My Bookings” you can then purchase your reserved flight at the guaranteed price within 48 hours – without paying extra charges.

Last edited:

UA har lagt seg en tusenlapp under til LAX iallefall. Ikke så verst egentlig. Hvor mye EB opptjening gir UA P?

Gode priser i F også ser jeg. Evt mulig å kombinere

Jeg ser at også AC kjører gode priser, som de vanligvis gjør når LH har tilbud. Noen som vet hvor jeg kan booke en reise fra OSL til ORD med AC på utreisen og UA på hjemreisen? Jeg finner AC begge veier og UA begge veier, men ikke AC og UA i kombinasjon.

Jeg ser at også AC kjører gode priser, som de vanligvis gjør når LH har tilbud. Noen som vet hvor jeg kan booke en reise fra OSL til ORD med AC på utreisen og UA på hjemreisen? Jeg finner AC begge veier og UA begge veier, men ikke AC og UA i kombinasjon.

Hm finner ikke noe slikt på avansert søk på Widerøe heller, kanskje du kan ta kontakt på chatten deres?

Hm finner ikke noe slikt på avansert søk på Widerøe heller, kanskje du kan ta kontakt på chatten deres?

Takk for tipset, men chatten på wf.no kan ikke hjelpe dersom man ikke selv klarer å søke opp aktuell reiserute. Unntaket er Eco Extra med SK som de til nød klarer å ordne i etterkant. Lite imponert over wf.no jeg, men det er litt OT.

Et søk på bt-store.com gjorde susen. Søkeresultatet ser ved første øyekast ut til å kun gjelde AC, men ved å se på detaljene så er det AC på utreise og UA på hjemreise :)

det står i "Fare overview" oversikten at First (både basic og basic Plus) kun gir tilgang til Senator lounge ??

Da tikket det inn et nytt tilbud fra Lufthansen

http://www.lufthansa.com/online/por...0938&no-mobile-redirect=Y&WT.mc_id=NO_NLemail

Conditions for this offer

• Purchase by: 27.11.2012
  • Departure period: 01.01.2013-28.02.2013
  • Return period: 07.01.2013-28.05.2013
  • Advance Purchase Period: 7 days
  • Minimum stay: 6 days
  • Maximum stay: 3 months
  • Changes are not permitted
  • Tickets are non-refundable
  • Discounts: infants 0-1 yrs 90% of adult fare

Samarbeidet med ana gjør vel at de kan benyttes til Tokyo. Mulig plasser på 787 med den ordentlige eco-seatingen kanskje?

Har LH noensinne et par dager sammenhengende uten kampanjer? ;) Ser at jeg får til open-jaw med BGO-PVG og PEK-BGO i slutten av februar til 4184,-. Det frister veldig, men har aaaalt for mye reising planlagt allerede det neste halvåret. Luksusproblem...

Synes forresten det er greit å poste prisene i tråden for å ha som referanser senere, har flere ganger tidligere lett både i denne og andre tråder etter gamle tilbud for å sammenligne priser med, og da hjelper det lite med en død link som man sjekker månedsvis for sent. ;)
Beijing from 3 995 kr
Hong Kong from 3 995 kr
Nagoya from 4 495 kr
Osaka from 4 695 kr
Seoul from 4 495 kr
Shanghai from 4 395 kr
Tokyo from 4 495 kr

Edit: Ruten og prisen jeg fant var ikke så bra likevel - finner samme rute med SAS for 4665,-, med mye mer fleksibilitet rundt datoene og 100% opptjening hos USDM mot kun januar-februar og dårlig K-klasse hos LH.

Last edited:

Synes forresten det er greit å poste prisene i tråden for å ha som referanser senere, har flere ganger tidligere lett både i denne og andre tråder etter gamle tilbud for å sammenligne priser med, og da hjelper det lite med en død link som man sjekker månedsvis for sent. ;)

Enig med du! :)

Back