Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

Re: Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

Neida, det varte lenger enn to timer, men det tok ca. to timer fra ulvene her fikk beskjed om muligheten til det ble tett ;) Ble booket i Z-klasse og ga nok Aegean-poeng til Star Gold :colgate:

Og dette har jeg ikke en gang hørt om før nå?:headbang:headbang:headbang

Fikk høre om det i tide, men hadde allerede vært i Hong Kong og jeg var vel også fullbooket i hele perioden tilbudet var tilgjengelig. Det er en utfordring å ha slotter stående åpne det neste halvåret i tilfelle noe slikt skulle dukke opp.

Bare vent!
Det er nok ikke siste gang slike naise priser dukker opp!! ;)

Jeg ser på OSL-STR, går via FRA

Ene veien er ruten(LH3637) satt opp med tog fra STR til FRA, ICE Express. No prob det; da får man billett til toget ved bestillingen via LH sin nettside? Noen opplevd en slik rute med tog inkludert?

Last edited:

Jeg ser på OSL-STR, går via FRA

Ene veien er ruten(LH3637) satt opp med tog fra STR til FRA, ICE Express. No prob det; da får man billett til toget ved bestillingen via LH sin nettside? Noen opplevd en slik rute med tog inkludert?

I slike tilfeller kan det også være greit å sjekke prisen uten togforbindelse. Billige togbilletter til hvorsomhelst i Tyskland når man kjøper på lufthansa.no
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=91387

Nytt tilbud fra LH. Jeg irriterer meg grønn over at tilbudene med LH til Asia nå krever at man er borte i minst seks dager. Før kunne man være borte en langhelg med disse tilbudene. Noen som vet hvorfor? :baeh

Busan from 4 495 kr.
Osaka from 5 995 kr.
Seoulfrom 4 495 kr.
Singapore from 4 295 kr.
Tokyo from 5 595 kr.

Purchase by: 26.03.2013
Departure period: 08.04.2013-15.06.2013
Return period: 08.04.2013-15.09.2013
Advance Purchase Period: 7 days
Minimum stay: 6 days

Jeg har ikke testet med dette tilbudet, men tidligere har jeg funnet tilbudspriser med kortere opphold enn det som blir oppgitt. Så det kan være verdt et forsøk.

Påsketilbud:

Atlanta from3 795 kr
Chicago from3 995 kr
Las Vegas from4 595 kr
Mexico City from5 095 kr
Montreal from4 395 kr
New York from3 595 kr
Toronto from4 395 kr
Washington from4 295 kr

http://www.lufthansa.com/online/por...no-mobile-redirect=Y&WT.mc_id=NO_NLemail_CW13

Betingelser:
Book now to be sure of the best seats and travel between 01 October and 13 December 2013.

Act quickly and book great flights at the best price for you only until Tuesday, 02.04.2013.

Fikk mail fra Lufthansa med nye sommertilbud i business.

Noen eksempler:
New York fra 12995,- (Også tilgjengelig direkte med UA)
Hong Kong 14995,-
Chicago 14495,-
Bangkok 15995,-
Los Angeles 16595,-

Return fare in Business Class incl. all fees, baggage, food & beverages and miles. Fares are subject to availability, changes depending on currency rates and routings.
Travel time
Purchase by: 07.05.2013
Departure period: 01.07.2013 - 31.08.2013
Return period: 07.07.2013 - 30.11.2013
Advance Purchase Period: 60 days
Fare conditions
Minimum stay: North America: 6 days or the night between Saturday and Sunday. Rest: 6 days
Maximum stay: 3 months
North America: Non-refundable, rebookable against a fee of 240 EUR.
Rest: Rebookable against a fee of 240 EUR. Non-refundable.
Fare examples from Oslo.

http://www.lufthansa.com/online/por...no-mobile-redirect=Y&WT.mc_id=NO_NLemail_CW18

Husk at disse tilbudene bookes i P-klasse, noe som kun gir samme opptjening som Economy (100%). Til/fra USA lønner det seg derfor å fly med United eller Swiss, dersom bonusopptjening er viktigst. Du får samme pris som Lufthansa p.g.a. Atlantic Joint Venture. Til/fra Asia er det mulig at Swiss også tilbyr samme pris som Lufthansa, men det har jeg ikke sjekket ut.

Prisene med United er også lavere enn hva som er vist her. Kamerat booket til 12288

LH ute med UA tilbud, NYC f.eks 3,795 i høst. I dag tidlig lå UA på sine vanlig priser på vel kr. 5.000. Men nå matcher de.

Problemet med LH er at tilbudene er i K, som gir elendig uttellling i flere Star program , 0 hos MP. Mens UA gir aldri under 100% i MP, og EB ( ? )

Intet annet enn et uheldig tilbud / annonse-tabbe fra LH i dag, samme dag som Egypt står på randen av militærkupp og 23 mennesker ble drept i voldsomme kamper:

Cairo - "Enjoy the wild side of life" for kr 2 995.

LH har forøvrig beklaget det hele.

Lufthansa tilbyr nå limousinetransport fra Oslo til/fra OSL ifm. First Class-reiser. Dette er inkludert i billettprisen.

Kan ikke se at det står noe konkret om dette også gjelder bonusreiser, men ettersom oppgraderte billetter ikke gir limousine, antar jeg at de samme reglene gjelder for bonusreiser.

http://www.lufthansa.com/no/en/limoservice-oslo

Back