Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

Re: Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

Kan ikke se at det står noe konkret om dette også gjelder bonusreiser, men ettersom oppgraderte billetter ikke gir limousine, antar jeg at de samme reglene gjelder for bonusreiser.

Det står også:
This offer is exclusively for travellers purchasing their tickets* in Norway on or after 1 April 2013.
Noe som uansett ekskluderer US-billettene for de har point of sales i USA. Skulle ikke forundre meg om det også kun gjelder billetter på LH-dokumenter.

Det står også:

Noe som uansett ekskluderer US-billettene for de har point of sales i USA. Skulle ikke forundre meg om det også kun gjelder billetter på LH-dokumenter.

Også er det jo en gang sånn at LH F er totalblokkert for US Airways. Noen som har en awardbooking med Lufthansa F burde jo prøve for å se om det var mulig.

Ville dere flydd med Lufthansa eller United? Hvordan er servicen/det inkluderte i economy (og hvordan er det med Eurobonus-opptjening)?

Ville dere flydd med Lufthansa eller United? Hvordan er servicen/det inkluderte i economy (og hvordan er det med Eurobonus-opptjening)?
Har ikke flydd longhaul med noen av dem, så kan ikke si så mye om den delen - men har inntrykk av at begge er midt på treet i økonomi. Tror at LH har litt mer alkohol inkludert. LH gir 25% opptjening, UA gir 100%. UA er i tillegg direkte hvis det er OSL-NYC du er på utkikk etter.

Vent, lavere senere, alt for dyrt , de bare prøver seg. :D

NYC under 4.000 kommer. Og i august kommer nok SFO også, som UA vil gå under.... Legg merke til at OS også i dag tilbyr NYC for 4.639...

I fjor var tilbudet i august inkl mai i år.. Sitter selv på gjerdet... Hadde SFO/LAS sist mai for 4.400 med UA, bestilt aug 2012.

UA vil liggë under, men gi 100% bonusopptjening som ikke LH gir.... Kommer sikkert til å gjenta høsten igjennom.

Ok, da venter jeg litt. Har 1 uke ferie igjen å ta ut i år og alternativet er jo å få besøkt noen fine steder i Europa også, men USA vil jeg alltid tilbake til. 3 uker tidlig i sommer var ikke nok. :P
Usikker på destinasjon. Føler jeg har vært litt overalt nå, men hvis det blir en tur alene så kunne jeg tenke meg området Boston, New York/New Jersey, Washington DC muligens.

Akkurat nå tar UA ca 5.000 i juni.. Egentlig en bra pris den årstiden..

Vet ikke om jeg burde lage en egen tråd på dette. Men LH begynner å limousine service til og fra OSL når du flyr F.

Passengers travelling in First Class on Lufthansa flights can now enjoy getting to and from Oslo Airport in a chauffeur driven limousine, with our compliments. This offer is exclusively for travellers purchasing their tickets* in Norway on or after 1 April 2013.

http://www.lufthansa.com/no/en/limoservice-oslo

Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2013)

Antar det kun er for billetter kjøpt "i" Norge og dermed F-Awards hos US ikke er inkludert?

Lufthansa matcher selvfølgelig tilbud i First.....nå er jo sjansen for limo-service tilstede. Må bare hoste opp 23-29K først :p ;)

Lufthansa matcher selvfølgelig tilbud i First.....nå er jo sjansen for limo-service tilstede. Må bare hoste opp 23-29K først :p ;)
Og dermed kan man velge LH den ene veien, og LX den andre, som gjør det enda mer attraktivt. Bare synd at det fortsatt er alt for dyrt (for meg) når det er på tilbud. :p Får nok en gang vente på denne lottogevinsten.

Og dermed kan man velge LH den ene veien, og LX den andre, som gjør det enda mer attraktivt. Bare synd at det fortsatt er alt for dyrt (for meg) når det er på tilbud. :p Får nok en gang vente på denne lottogevinsten.

Det er lettere å skaffe seg kredittkort.

Back