LH-tilbud hovedtråd (2011)

Re: LH-tilbud - hovedtråd (2012)

Only for 2 days: enjoy our great-value deals to selected dream destinations worldwide and save up to 50%. No matter if you want a more relaxed vacation or an adventure holiday, you will find the best offer.

Book by 02 December, 2011
.

Conditions for this offer
Purchase by: 02.12.2011
Departure period: 09.01.2012-26.03.2012
Return period: 15.01.2012-25.06.2012
Advance Purchase Period: 7 days
Minimum stay: 6 days or the night from Saturday to Sunday
Maximum stay: 3 months
Nonrefundable, no changes allowed

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?nodeid=1888572&l=en&cid=1000328

Har man is magen kan en vel kome hvor som helst longhaul for en billig penge..;)

Har man is magen kan en vel kome hvor som helst longhaul for en billig penge..;)

Stemmer det, nå kom jeg meg til JNB for 4088 i jan/feb. Første gang i LH A380 på økonomi. Kjenner kun til 2. etg helt foran på de der ;)

Knallbra tilbud. Det positive er jo at det er fra Norge denne gangen OSL/SVG/BGO, men med noe begrenset destinasjoner.

Mulighet for å ta SAS codeshare til Tyskland i mange tilfeller for de som ønsker å maksimere Eurobonus opptjeningen.

Knallbra tilbud. Det positive er jo at det er fra Norge denne gangen OSL/SVG/BGO, men med noe begrenset destinasjoner.

Mulighet for å ta SAS codeshare til Tyskland i mange tilfeller for de som ønsker å maksimere Eurobonus opptjeningen.

Har desverre ikke funnet codeshare til Tuskland i romjulen, men skal ikke klage med disse prisene.

Kan disse prisene bookes på noen sider der de kan holdes i 24 t? Lufthansas hjemmeside tillater vel ikke dette slik som SAS og Wideroe gjør?

Steike bra tilbud! Hadde jeg visst dette komme hadde det nok blir Sør-Amerika i stedet for Bangkok i februar. Men dette kunne selv altså ikke Flyprat forutse..^_^

Litt lei meg for at dette tilbudet ikke gjelder til SFO... *sutre* :D

KUN I DAG 14.12.11 LH Biz for 9999

Fantastiskt tilbud, bare så synd at jeg er i Fillippinene i reiseperioden :(
Trøsten får være at den turen er også med biz til introduksjonspris.

Litt lei meg for at dette tilbudet ikke gjelder til SFO... *sutre* :D

Det "sjove er" at hvis du kigger efter priser til SEA kommer der forbindelser op via SFO og/eller DEN, som heller ikke er med i tilbuddet.

Re: LH-tilbud hovedtråd (2011)

Var ikke dette et fantastisk tilbud? 9999 kr i C-klasse til utvalgte destinasjoner i Asia og Amerika. Kun i dag 14.desember.

Worldwide Business Class Special.

Treat yourself to something special:
on 14 December only we are offering you worldwide flights in Lufthansa Business Class to sensational fares for travel from 20 December 2011.

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5949&nodeid=1950780&WT.mc_id=NLemail

3735 Abu Dahbi
5564 Beijing
6357 Bogota
4379 Boston
5730 Caracas
5433 Madras
4522 Dehli
3724 Dubai
5311 Kolkata
4358 Montreal
4797 Mumbai
4439 Ottawa
4659 Philadelphia
6784 Sao Paolo
5819 Seattle
6034 Seoul
2548 Tel Aviv
4663 Toronto
4776 Washington

Lengden i miles OSL - FRA - Destinasjonen i følge Great Circle Mapper

Denne kunne man ikke la være å slå til på. Det ble 2 billetter til Seoul 29.mars. Totalt kr 19.816,-. Ser at det er bookingklasse Z. Noen som vet hvordan Eurobonus poengopptjeningen blir? Bør man kanskje benytte anledningen til å flytte seg over til Miles&more? Ellers virket det å være god tilgjengelighet på flere destinasjoner på ulike tidspunkt. Fremdeles ett par timer igjen av tilbudet :-)

Denne kunne man ikke la være å slå til på. Det ble 2 billetter til Seoul 29.mars. Totalt kr 19.816,-. Ser at det er bookingklasse Z. Noen som vet hvordan Eurobonus poengopptjeningen blir? Bør man kanskje benytte anledningen til å flytte seg over til Miles&more? Ellers virket det å være god tilgjengelighet på flere destinasjoner på ulike tidspunkt. Fremdeles ett par timer igjen av tilbudet :-)

Du får eurobonuspoeng tilsvarende 2 x flydd distanse (i "miles").

Da fikk jeg bestilt 17 dagers påsketur til Seattle. Satser på en roadtrip ned stillehavskysten :-)

Booket 2 billetter til Dubai på Lufthansa.no for 9924kr stk i slutten av Februar pluss 3 billetter til Boston på Continental.com i slutten av Januar for 9298kr stk. Alle i biz. Dette blir en fin vinter :D

Back