Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2012/13)

Re: Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2012)

Hmmmm 3700 bols til ORD...kanskje en skal ta seg ei helg utpå senvintern....

UA matcher alltid og tar 3.549 . De gir 100% opptelling på MP .. Aner ikke Eurobonus. LH har vel K som gir null komma null på MP . Aner ikke EB.

Kommer SK eller LH med tilbud er det alltid en som følger med og gir lavere på UA.

Lufthansa bookingklasse K gir 25% miles hos Eurobonus.
United bookingklasse K gir 100% miles hos Eurobonus.

Det betyr at en ikke bør fly LH hvis en vil ha EB poeng... Har i lengre tid sett på LH billigste tilbud og alltid K... For vårt vedkommende med MP glemmer vi dem. Dessverre... Siste årene har vi brukt LH på mange longhaul og fått minst 50% på MP ...på de absolutt billigste priser..

Matcher på Houston også, rundt 4200 med mulighet for å fly 787 ved routing via AMS. Frister det...

Hvorfor ikke... Sjekket prisen for tre-fire dager siden, da var den 5.500.... Lonng live SK og LHs tilbudspriserpriser. Var tent på IAH fant ingen åpning på viinterkalendern.

Egentlig lurer jeg på hvem som jobber for UA i Norge og hjelper oss med UA priser . Tusen takk..;)

Bare for å få det svart på hvitt - matcher UA virkelig LHs tilbudspriser? Hvordan går man frem?

Last edited:

Har noen funnet tilbudsprisen til BKK?
Har funnet som billigeste 6341- Planlegger reise ca 20/1 - 1/2

Everett, er det LH tilbud eller SK, gå på UA og titt... Vanligvis matcher de i all stillhet UTEN annonser og tilbudsbrev .

Har selv benyttet det mange ganger... Sist da SK tilbød SFO til kr. 4.999.

Gikk på UA og fikk det samme for ca. 4.400 og greide å legge inn en stopp i Vegas på veien dit .

For et par år siden, CO tiden, var det kr 500 billigere å fly via SFO til NYC .
Da legger man inn en stopp i SFO.

De er spesielt flinke på NYC. Kommer LH SK med 3.999 ligger de under...

Skyldes ikke UA matching av LH-priser at de har joint venture over Atlanteren da?

3841,- med LX til ORD....10x heller LX enn LH på langruter.
På Swiss.com fikk jeg velge sete på langrutene på en prøvebooking, det har jeg ikke sett før. Er det noe nytt de har begynt med, eller er det jeg som ikke har fulgt med i timen.....?

Same procedure as last time ;). LH ute med nok en gang med 4.995 til SFO. UA har selvfølgelig matchet til ca. 4.600 og legg på noen kroner, ca. 6.500 til HNL på svarte vinteren, som man kan akseptere. Dette i L klasse hos UA som gir 100% hos dem. Aner ikke EB ...

Same procedure as last time ;). LH ute med nok en gang med 4.995 til SFO. UA har selvfølgelig matchet til ca. 4.600 og legg på noen kroner, ca. 6.500 til HNL på svarte vinteren, som man kan akseptere. Dette i L klasse hos UA som gir 100% hos dem. Aner ikke EB ...

Alle poengklasser hos UA gir minst 100% hos EB.

Vel, HNL gir 17.000-18.000 EB poeng for 6.500... :D

Se opp for 1-dagssalg i Business Class fra LH Group i morgen. Varierende prisnivå, men bl.a. 10K til Boston og 11K til New York (fra OSL/BGO/SVG inkl. avgifter).

Reiseperiode 20. des - 4. april.
Bookes i P (100% hos LH), men kan også benyttes hos Austrian og Swiss i tillegg til Atlantic Joint Venture-partnerne, som for det meste gir 200% hos EB.

Det kommer også tilbud i First Class, der prisene var rundt 30.000 kr til enkelte destinasjoner. Bare å hanke inn Viking Lotto-potten, for deretter å bestille det :)

Kommer sikkert mer info ila. kvelden.

Se opp for 1-dagssalg i Business Class fra LH Group i morgen. Varierende prisnivå, men bl.a. 10K til Boston og 11K til New York (fra OSL/BGO/SVG inkl. avgifter).

Reiseperiode 20. des - 4. april.
Bookes i P (100% hos LH), men kan også benyttes hos Austrian og Swiss i tillegg til Atlantic Joint Venture-partnerne, som for det meste gir 200% hos EB.

Det kommer også tilbud i First Class, der prisene var rundt 30.000 kr til enkelte destinasjoner. Bare å hanke inn Viking Lotto-potten, for deretter å bestille det :)

Kommer sikkert mer info ila. kvelden.

Og P hos Lufthansa gir også bare 100% hos SK/EB dessverre. Da er jo noe av moroa borte. Men blir den booket i P hos LX gir den 200% hos SK/EB som du sier.

Kan ikke huske LH har vært nede i 30k for en F billett. Men det er kanskje TelAviv eller Kairo. Da de hadde "tilbud" i F i sommer snakker vi om f.eks. 75' kr til Seoul. Jommen sa jeg tilbud!:headbang

Og hanker jeg inn 214 millioner i Viking Lotto tror jeg at jeg driter i hva det måtte koste, gitt!:stir:colgate::colgate:

Hei!

Prøver å finne en link til dette her. Når jeg søker på Google, så blir jeg viderekoblet til Lufthansa sider hvor utreise stedet er Sveit, Tyskland, UK ...

Jeg finner ikke noe som sier hva priser er fra Norge. Det ligger ikke inne på tilbud under Norway..

Noen som kan poste link for dette?

mvh
A

Back