Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2012/13)

Re: Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2012)

denne gangen ble Singapore booket til den nette sum av 3700,- med A380 på hjemtur.. :)

God tur! A380 er en opplevelse :) Selv hoppet jeg på tilbudet og drar på en helgetur til New York i april til samme pris for å oppleve et teaterstykke Off-Broadway. Det ble via både FRA og MUC med kort connection på utreisen - litt spenning må man jo ha med seg :lol:

Dårlig med tilbud med gyldighet etter 1/6 er min erfaring, denne gangen ble Singapore booket til den nette sum av 3700,- med A380 på hjemtur.. :)

Slo til på samme dealen selv. Billig! Utreise 16 april og hjem igjen 26. Gruer meg til 744 på utreisen, men gleder meg stort til hjemreisen med A380. Første turen med den for mitt vedkommende. Vurderer å kombinere med noen dager på Langkawi eller Penang. Airasia ligger på under 900 kr t/r inkl bagasje. Tiger airways på under 700 kr. God tur

Last edited:

Dette blir faktisk den tredje turen med LHs 380 på ett år, og den lengste så langt! Fine fly, men kjipe å sove i syntes jeg pga. den store avstanden mellom setet og kabinveggen. (Behagelig å lene seg inntil vegg / vindu). - Dette er også derfor jeg gikk for 346 på utreise for å få litt variasjon.

T.A.K: Oi, er det 744 ut fra Frankfurt? Fikk ingen andre treff enn 343 og 388 når jeg søkte på mine aktuelle datoer.

Gruer meg til 744 på utreisen, men gleder meg stort til hjemreisen med A380.

For meg er det motsatt, tar en gammel 744 mye heller enn steinbenkene i A380. LH A380 er noe av det verste jeg har opplevd med tanke på sittekomfort, og det selv om jeg satt ved midtgang og hadde ledig midtsete.

LH A380 er noe av det verste jeg har opplevd med tanke på sittekomfort, og det selv om jeg satt ved midtgang og hadde ledig midtsete.
Kanskje du burde revurdere nicket? ;)

Selv syntes jeg sittekomforten var helt ok og det var greit at det var avstand til sideveggen.

For meg er det motsatt, tar en gammel 744 mye heller enn steinbenkene i A380. LH A380 er noe av det verste jeg har opplevd med tanke på sittekomfort, og det selv om jeg satt ved midtgang og hadde ledig midtsete.

Helt enig, overhode ikke noe behov for å fly LH A380 økonomiklasse igjen med det første.
Emirates A380 First derimot ..

Jeg trenger en reiseperiode som inkluderer begynnelsen av juni. Verdt å vente på? Jeg er litt usikker på om jeg tør å vente, men det er jo lenge før skoleferien, så kanskje?

Nei, ikke vent. Juni og Juli, sammen med Desember, er månedene du svært, svært sjeldent finner tilbud i, pga ferier stort sett over hele verden. Men finner du noe, så let me know :p

Kanskje du burde revurdere nicket? ;)

Haha likte den ;)

Jeg har ikke prøvd Lufthansa A380 enda, vurderer det i sommer. Qantas A380 i economy har veldig gode seter, det kan jeg love dere :)

Ekstra mange billetter til 395 nok mellom Bergenog Berlin mellom kl 10.00 og 15.00 i dag.

Tilbud til etpar destinasjoner hos LH idag også, Dubai til 3000 f. eks.

T.A.K: Oi, er det 744 ut fra Frankfurt? Fikk ingen andre treff enn 343 og 388 når jeg søkte på mine aktuelle datoer.

From 02APR12 to 23APR12 (SIN departure 03APR12 – 24APR12), the Star Alliance member is operating Boeing 747-400 instead of A380 on this route. Schedule:

LH778 FRA2135 – 1550+1SIN 744 D
LH779 SIN2305 – 0540+1FRA 744 D
http://airlineroute.net/2012/03/01/lh-sin-s12update1/

La også merke til dette Berlin tilbudet. La inn dato for 31 august - 2 sept. (IFA-messen), men neida. Ingen billige billetter :/ Lureri

6900 skal dem ha for en vei

Ser ut som 395 billettene gjelder kun den ene flighten ut på onsdager og lørdager.. Ikke mye å rope hurra for.

Last edited:

La også merke til dette Berlin tilbudet. La inn dato for 31 august - 2 sept. (IFA-messen), men neida. Ingen billige billetter :/ Lureri

6900 skal dem ha for en vei
Har vært endel ganger på IFA og du er vel sent ute både for fly og hotell for helgen IFA åpner.

Air Berlin og Ryanair har vært alternativer jeg har måtte bruke når jeg har vært sent ute.

Var der i fjor, og det gav mersmak. Fløy SVG - TXL via CPH med SAS da. Hotell er ingen problem, men fly er litt verre. Ser at det går en fornuftig retur med Norwegian på søndagen 2/9, men bort er litt verre. Har litt lyst å slippe å gå innom LHR.

Back