Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2012/13)

Re: Lufthansa-tilbud - hovedtråd (2012)

Det er godt at det er så dyrt at det er uaktuelt, sier nå jeg, bare... :D

Litt bimbospørsmål: Jeg får ikke booket til oslo på disse prisene. DXB-OSL-DXB, stemmer det?

Bra kampanje på Lufthansa F fra UK
23.03. - 07.05.2012 og 01.06. - 10.06.2012
Bestilles før 13. marshttp://www.lufthansa.co.uk/
New York GBP 2.526,-
Boston GBP 2.589,-
Miami GBP 2.722,-
Washington GBP 2.726,-
Chicago GBP 2.776,-
Dallas, Houston GBP 2.904,-
Los Angeles, San Francisco GBP 2.999,-

Da har jeg benyttet meg av dette tilbudet også :) OSL-JFK-OSL via FRA og første tur i A380 blir bra! En liten ting jeg la merke til er at mellomnavnet ikke står på bekreftelsen, selv om jeg la den inn når jeg booket. Alt i orden eller har det skjedd en feil? Regner med at det er ganske viktig at alle navn slik de står i passet.

Da har jeg benyttet meg av dette tilbudet også :) OSL-JFK-OSL via FRA og første tur i A380 blir bra! En liten ting jeg la merke til er at mellomnavnet ikke står på bekreftelsen, selv om jeg la den inn når jeg booket. Alt i orden eller har det skjedd en feil? Regner med at det er ganske viktig at alle navn slik de står i passet.

Det viktigste er at navnet er riktig i ESTA og API.

Tikket inn en mail her nå på formiddagen, og der sto det at man kan reise rimelig til Asia.

Colourful, lively bazaars, the music of the sitar and the aromas of exotic dishes: a feast for all your senses awaits you on your trip to Asia between 1 May and 30 June.

- Mumbai/Bombay from 3395 kr*
- New Delhi from 3395 kr*
- Chennai/Madras from 4145 kr*
- Hong Kong from 4145 kr
- Bengaluru - Bangalore from 4495 kr*

http://www.lufthansa.com/online/por...1910938&no-mobile-redirect=Y&WT.mc_id=NLemail

Conditions for this offer
Purchase by: 20.03.2012
Departure period: 01.05.2012-30.06.2012
Return period: 06.05.2012-30.09.2012
Advance Purchase Period: 7 days
Minimum stay: 6 days or the night between Saturday and Sunday
Maximum stay: 3 months
Changes are not permitted
Tickets are non-refundable
Discounts: infants 0-1 yrs 90% of adult fare

Fikk fryktelig lyst på en 3. tur til Mumbai i mai, men det er noe så kriminellt varmt der på denne tiden av året, så det får bli senere. Men en tur dit til under 4 000 kroner er en helt ok pris.. :-D

Ikke et tilbud i penger, men i poeng. Limer ikke inn linken, men limer inn teksten heller.

Dear Mr.....

You now have even more options: your favourite European route? More award miles? Or would you prefer more status miles? With our myChoice mileage promotion you can not only choose your favourite European route, but you can also choose between extra award and status miles.

Simply register by 30 April 2012 and choose your favourite route and preferred mileage type.* You can then earn double award or status miles in Economy Class and triple award or status miles in Business Class on your favourite route from 1 May until 31 December 2012. Every flight counts – outbound and return flights are calculated separately! So with myChoice you can reach your next award or upgrade your status even sooner.

This special offer applies to all non-stop flights within Europe, including domestic routes, operated by Adria Airways, Austrian Airlines, Croatia Airlines, Germanwings, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Luxair or SWISS.

We look forward to welcoming you on board Lufthansa or one of our airline partners and hope you’ll enjoy earning extra miles.

Samt link til registreringsiden.

https://promo.milesandmore.com/servlet/formlink/f?toTQSSCWW

Takk for tipset. Er bare redd skatter og avgifter ødelegger moroa. Blir vel raskt nesten 750 kr ekstra? 10000 i bus hadde vært noe!

LAX manglet.. :( Hadde tilbud med biz til LA, men blir neppe en mulighet...

Merk at LH sitt Business Class-tilbud er i den nye bookingklassen 'P', som kun opptjener 100% EB-poeng (og M&M-poeng osv.).

Lufthansa annonserer i dag følgende tilbud for fattig og rik:

Book now and fly to Asia from October. By the way: many extras are included in your ticket, from free check-in to free baggage allowance, depending on booked travel class.

http://www.lufthansa.com/online/por...1910938&no-mobile-redirect=Y&WT.mc_id=NLemail

Noen priseksempler:

- Seoul fra 3795,-
- Jakarta fra 4045,-
- Tokyo fra 4545,-

I tillegg lokker LH med priser foran gardina:

Enjoy Lufthansa First Class - now at first-class prices

Your journey to see the attractions of the world's most fascinating cities can be as exceptional as the attractions themselves - when you fly Lufthansa First Class.

http://www.lufthansa.com/online/por...1950780&no-mobile-redirect=Y&WT.mc_id=NLemail

Noen priseksempler:

- Mumbai fra 36190,-
- Bangkok fra 39860,-
- New York fra 43690,-

Back