En kompis prøvde i dag og ble stoppet med * G og LH økonomi billett. Det ble forklart at det ikke gjaldt lenger ???
I morgen skal jeg med LH i C og har EBG. Da kan jeg med andre ord bruke fast track?
Ja, ren LH + C gir deg FastTrack (EBG bare kompliserer det).
Kanskje på tide man begynner å klage til LH hver gang man møter stengt dør? De har vel en avtale med OSL om hva som skal leveres, og hvis leveransen er så dårlig som det kan virke så går jo det utover LHs service og rykte.
Ja, ren LH + C gir deg FastTrack (EBG bare kompliserer det).
Eller omvendt.
EBG gir deg FastTrack med *A på OSL... (LH bare kompliserer det...)
Eller omvendt.
EBG gir deg FastTrack med *A på OSL... (LH bare kompliserer det...)
Poenget mitt var at dersom du drar opp en LH-C-billett så dropp å dra frem EBG eller et annet kort, da blir de bare forvirret der oppe. (LH-C er i seg selv nok til å komme gjennom)
Om det bare var så vel. Vi ble nektet adgang med LH i C i fasttracken i dag og henvist til den ordinære sikkerhetskontrollen.
Så Lufthansa-logoen er bare til pynt, med andre ord. :drunk:
Om det bare var så vel. Vi ble nektet adgang med LH i C i fasttracken i dag og henvist til den ordinære sikkerhetskontrollen.
w
Som nevnt tidligere, dette hadde jeg skrevet til LH om. De betaler nok i dyre dommer for dette tilbudet, og ser nok neppe mildt på at sine egne C-klasse passasjerer blir nektet adgang!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.