Lufthansa Fasttrack OSL

En kompis prøvde i dag og ble stoppet med * G og LH økonomi billett. Det ble forklart at det ikke gjaldt lenger ???

Kan jo bare lure. Er på FCO og her gir LH voucher for fasttrack til * G selv med billigste billett..^_^

I morgen skal jeg med LH i C og har EBG. Da kan jeg med andre ord bruke fast track?

Lufthansa økonomibillett og LH Gold ble ikke godkjent/gjenkjent av maskin og operatør i Fast Track´n på torsdag, fikk først adgang etter at Sas-ansatt på billettkontoret tok affære og ´kranglet´ det igjennom med fyren i Fast Track.
Hvor vanskelig kan det egentlig være å få dette til å fungere ?
Det burde gå an å få briefet de som blir satt til å jobbe i denne slusen om gjeldene regler uavhengig av om elektronikken spiller på lag eller ikke, det er tross alt ikke så mange flyselskaper og kombinasjoner av kort/bookingklasser det er snakk om.

Kanskje på tide man begynner å klage til LH hver gang man møter stengt dør? De har vel en avtale med OSL om hva som skal leveres, og hvis leveransen er så dårlig som det kan virke så går jo det utover LHs service og rykte.

Kanskje på tide man begynner å klage til LH hver gang man møter stengt dør? De har vel en avtale med OSL om hva som skal leveres, og hvis leveransen er så dårlig som det kan virke så går jo det utover LHs service og rykte.

Ikke bare det, de betaler tross alt for en tjeneste som på langt nær blir levert skikkelig.

Eller omvendt.
EBG gir deg FastTrack med *A på OSL... (LH bare kompliserer det...)

Poenget mitt var at dersom du drar opp en LH-C-billett så dropp å dra frem EBG eller et annet kort, da blir de bare forvirret der oppe. (LH-C er i seg selv nok til å komme gjennom)

Poenget mitt var at dersom du drar opp en LH-C-billett så dropp å dra frem EBG eller et annet kort, da blir de bare forvirret der oppe. (LH-C er i seg selv nok til å komme gjennom)

Om det bare var så vel. Vi ble nektet adgang med LH i C i fasttracken i dag og henvist til den ordinære sikkerhetskontrollen.

w

Om det bare var så vel. Vi ble nektet adgang med LH i C i fasttracken i dag og henvist til den ordinære sikkerhetskontrollen.

w

Som nevnt tidligere, dette hadde jeg skrevet til LH om. De betaler nok i dyre dommer for dette tilbudet, og ser nok neppe mildt på at sine egne C-klasse passasjerer blir nektet adgang!

Som nevnt tidligere, dette hadde jeg skrevet til LH om. De betaler nok i dyre dommer for dette tilbudet, og ser nok neppe mildt på at sine egne C-klasse passasjerer blir nektet adgang!

Jeg ble nektet adgang i sommer, de ville ha Eurobonus Gold i tillegg, det har jeg ikke så ble henvist til den ordinære kontrollen. Jeg skal prøve igjen på torsdag med Lufthansa C billett, satser på at det går bra. Det høre ut som dette fasttrack opplegget må tas med en klype salt når folk slipper igjennom med innenriksbilletter (såvidt jeg har skjønt skal KUN utenlandsbiletter slippe igjennom).

Overhørte akkurat en samtale i businessloungen til SAS på OSL der en reisende med LH Businessbillett hadde blitt nektet adgang i fasttracken, og henvist til 30 min kø i den ordinære sikkerhetskontrollen.

Da han tok opp dette med SAS personalet i loungen fortalte de at de flere ganger hadde fått klager på dette, og at det var viderebrakt flere ganger, men det synes åpenbart ikke å ha noen effekt?!

Back