Lufthansa Fasttrack OSL

Litt OT i forbindelse med LH, men viktig.

UA har fasttrack nå også. En kompis, MP Plat gikk rett igjennom i dag med fruen . Står skilt der... Bare viste BP uten scanning...

Selv så jeg ikke skiltet for et par uker siden , men tittet ikke heller...

Det lyste grønt for et par uker siden med SK eco billett (OSL ARN) og UA *G. Det trodde jeg ikke det skulle gjøre?

Spurte i ARN om jeg kunne bruke fasttrack der med SK billett og UA *G, og der sa de nei (prøvde ikke å scanne da UA *G kortet ikke lå inne)

Noen som har noen ferske erfaringer med *G (TK) og LH eco billetter?
Er det nå innarbeidet at man har tilgang til fasttrack med dette?

Høres bra ut! Skal til FRA om en uke med LH så får satse på det går smertefritt. Måtte du gi beskjed at det var LH billett eller forsøker de begge scannerene?

Fungerte smertefritt ja. Scannet boardingkortet uten problemer.
Godt å vite at "systemet" nå fungerer for Lufthansen.

Jaja, om det er aldri så mye styr med Fasttrack på OSL, så er det godt å vite at det kan alltid bli verre. I går brukte jeg nøyaktig en time fra hjulene ble satt på bakken, til jeg stod airside i T5 på LHR, etter å ha brukt Fasttrack. Det var det sanne galehus i sikkerhetskontrollen!

Last edited:
Hvordan er status i Fasttracken nå?

Skal reise med LH i Y, og har *G fra Turkish. I utgangspunktet en kombo som bør gi adgang. Jeg får midlertid ikke lagt Turkish-kortet inn i bookingen (UA-award. Syntes jeg leste noe om at det faktisk var umulig å legge inn andre kort).

Noen nylige erfaringer med *G kort som ikke ligger inne på billetten man flyr på?

Hva er evt. TK sine kriterier? Så at de også gir adgang nå.

Undrer på om SK kan legge det inn ved sjekk-in ? Jeg la in UA MP ved sjekk inn med DM award ....

Hvordan er status i Fasttracken nå?

Skal reise med LH i Y, og har *G fra Turkish. I utgangspunktet en kombo som bør gi adgang. Jeg får midlertid ikke lagt Turkish-kortet inn i bookingen (UA-award. Syntes jeg leste noe om at det faktisk var umulig å legge inn andre kort).

Noen nylige erfaringer med *G kort som ikke ligger inne på billetten man flyr på?

Hva er evt. TK sine kriterier? Så at de også gir adgang nå.

Går neppe! Fløy Y med TK 27.des og har TK gull, men ikke Fasttrack nei! Dro frem EBG og da ble jeg bukket gjennom.

Back