Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvor står det i presse meldingen at det gjelder norsk innenriks?
– Du får vente til klokken 13.00 eller ta kontakt med Ryanair eller Rygge for å få vite hvilket selskap som etablerer seg der, sier markedssjef ved Sandefjord Lufthavn Torp, Tine Kleive-Mathisen.
Hvis nå et nytt flyselskap kommer til Rygge og gjør nettopp det, så kan jo Norwegian leve stort på å fly inn passasjerer til Rygge som vil fly videre med denne nye aktøren.
Hvorfor skulle Norwegian umiddelbart oppfatte Ryanair som en ubehaglig konkurrent på Rygge.
Connecting flights med DY / FR: ingen av dem har interlining og ingen av dem tar noe ansvar for connex.
Fordi de ikke har nubbesjangs til aa konkurrere med FRs cost base, og FR kommer til aa ha et relativt likt ruteprogram som DY, dersom ryktene om massiv satsing stemmer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.