Onsdag ettermiddag lander Michael O’Leary på Torp - og Ryanair-sjefen kommer sjelden

Re: Onsdag ettermiddag lander Michael O’Leary på Torp - og Ryanair-sjefen kommer sjel

Der er vi veldig uenige. Jeg mener at et for stort Ryanair er farlig. Det må være litt likhet mellom flyselskapene i antall ruter. Ingen må vokse seg for store. Da frykter andre å etablere seg på flyplassen.

Men hva slags ruter tror dere han kommer med senere idag?

Det du prøver å si her er vel at blir FR for store så forsvinner din favoritt DY slik de gjorde det på RYG ? Hvis ett selskap kan tilby en flyplass ruter med vekst så tviler jeg på at TRF sier nei.

Re: Onsdag ettermiddag lander Michael O’Leary på Torp - og Ryanair-sjefen kommer sjel

Der er vi veldig uenige. Jeg mener at et for stort Ryanair er farlig. Det må være litt likhet mellom flyselskapene i antall ruter. Ingen må vokse seg for store. Da frykter andre å etablere seg på flyplassen.

DY har lagt inn store ordre på nye fly i årene fremover. Hvor går grensen for at også DY blir farlig stor?

Jeg tipper han har inngått codeshare-/feedavtale med Widerøe på Torp. Det vil komme 14 nye Q400 som vil fore den nye Ryanair-hub'en fra nye destinasjoner nord-, vest og østover. :love:

Jeg tipper han har inngått codeshare-/feedavtale med Widerøe på Torp. Det vil komme 14 nye Q400 som vil fore den nye Ryanair-hub'en fra nye destinasjoner nord-, vest og østover. :love:

Eventuelt at han har kjøpt WF, eller at Jesus gikk på vannet igjen og gjorde vann til vin og tappet det i små poser som kan kjøpes ombord på Ryan :old

Onsdag ettermiddag lander Michael O’Leary på Torp - og Ryanair-sjefen kommer sj

Muligens et par, men trolig ingen. Derimot stiller han sikkert i en dum hatt og skal prate om hvor idiotiske Avinor, SAS og Norwegian er.

RYR401P Ligger over Værnes om noen strakser.

Er det ikke liveoverføring fra konferansen på intetnettet? Har søkt men finner itteno

Holdt på å daue av latter her nå.
Dagens !!!!! :lol:

To nye ruter fra Torp: zader og Barcelona

Hmmm.... Ser ut til at det blir mange om Barcelonabeinet.

Kjedelig. De flyr til El Prat fra Rygge, mener jeg. Noen grunn til at de velger Girona fra Torp? Det overveldende flertallet av reisende fra Torp til Girona skal vel uansett til Barcelona. Regner med at avgiftsnivået på El Prat sannsynligvis er høyere enn Girona, men de flyr altså til El Prat fra flere andre flyplasser, så fullt så utslagsgivende kan vel ikke avgiftsnivået være? Er det annen logistikk (slynger, hvor flyene er basert etc.) som gjør at de velger Girona fra Torp, fremfor El Prat?

Hvor har du det fra at det er Girona? De har jo ikke base i Girona, så El Prat gir mer mening for meg

Hvor har du det fra at det er Girona? De har jo ikke base i Girona, så El Prat gir mer mening for meg

How hard can it be??? :headbang:headbang:headbang

Attachments

• Uten navn.jpg
    Uten navn.jpg
    76.4 KB · Views: 400

Det er Girona som kommer opp når man søker på Torp-Barcelona på ryanair.com

Back