Onsdag ettermiddag lander Michael O’Leary på Torp - og Ryanair-sjefen kommer sjelden

Re: Onsdag ettermiddag lander Michael O’Leary på Torp - og Ryanair-sjefen kommer sjel

Hvor har du det fra at det er Girona? De har jo ikke base i Girona, så El Prat gir mer mening for meg

Jo, Ryanair har base i Girona :)

Re: Onsdag ettermiddag lander Michael O’Leary på Torp - og Ryanair-sjefen kommer sj

Muligens et par, men trolig ingen. Derimot stiller han sikkert i en dum hatt og skal prate om hvor idiotiske Avinor, SAS og Norwegian er.

Helt riktig. Han kom med to ruter og pratet om Avinor :-)
Ble lue den gangen her :-)

Re: Onsdag ettermiddag lander Michael O’Leary på Torp - og Ryanair-sjefen kommer sjel

Hørte han hadde lirt av seg mye av det samme gamle våset i Bodø idag.
Bla. sin sedvanlige om at fatigue bare er tull.
Sa noe sånt som at: ikke kom å si at en pilot blir sliten av å fly en 737. De jobber max 900 timer iløpet av ett år og det blir kun ca 18 timers uke i snitt.
Motbydelig sjef/eier/type!!

Gidder han og lande ekstra på torp for 2 "nye" ruter? Nå ble jeg egentlig litt skuffet...

Gidder han og lande ekstra på torp for 2 "nye" ruter? Nå ble jeg egentlig litt skuffet...

Enig der...hadde forventet noe mer siden han faktisk var der selv.

Enig der...hadde forventet noe mer siden han faktisk var der selv.

Det er mange år siden han har vært på Torp. Og flyplassen har nettopp fått ny adm dir.
Det er ikke utenkelig at han kom også for å ha et møte med den nye lufthavnsjefen, og at de sammen kan legge planer for videre økninger.

Zadar og Barcelona flyr de jo allerede til, skulle ønsket han kom med noen nye destinasjoner. :(

Hadde helt ærlig trodd det var noe mer enn lansering av 2 ruter.
MEN han klarer nok en gang å skaffe masse oppmerksomhet, og tar jeg ikke helt feil så var nok det noe av poenget ;)

Uansett fint for Torp med 2 nye ruter.

Back