sarpingen87
ScanFlyer Blue
Jeg lurer bare på om pressekonferansen er åpen for allmennheten eller må man være slik blekkskriver?
Jeg lurer bare på om pressekonferansen er åpen for allmennheten eller må man være slik blekkskriver?
Dette kan bli spennende for OSL, men jeg tror ikke de vil blø for mye. Endel reiser som ellers ikke ville foretas vil nok nå skje av øsfoldinger og svensker i grenseområdene. Mange oslofolk vil nok ta turen til Rygge ja, men om det ikke er veldig mye å spare på dette i forhold til å reise OSL vil nok OSL vinne p.g.a. langt bedre tilbringertjenester. Men jeg kan ta feil så klart.
Kan jo ikke la være å spekulere litt! Hvis MOL selv skal være der, hva om han annonserer ett oppkjøp av Norwegian...... Det er jo en kjent sak at han prøver seg litt her og litt der, og så er det vel sånn at Kjos sliter litt med å finansiere nye børser. Ikke så mange andre han kan kjøpe og få ett kjempemarked med på kjøpet, knusing av SAS og i tillegg er flåten den samme. Jeg liker å spekulere litt, det ville være en katastrofe for alle som jobber innen luftfart i skandinavia! Ikke la det skje.
Tro hva Kjos tenker på nå.. Jeg tror nok DY er ferdig på RYG etter dette, dessverre.
Husk at Rygge er Oslo, Torp er sørlandet...![]()
Hvis man skal på en liten langhelg/ukestur og er en gjeng på 3-4 personer så spiller tilbringertjenesten liten rolle til OSL. Eks. 3 personer Asker/Sandvika - OSL t/r er 1200 kr med flytoget så da er bilen et økonmisk greit alternativ. Ved å kjøre rv23 så tar det bare 15-20 min mer tid til Rygge enn OSL, det sparer man inn i gangtid ved at man ikke parkerer i "ødemarka" på Rygge. Er det rushtid i Oslo så tar det nok lenger tid til OSL enn RYG. Asker-Torp er vel omtrent samme kjøretid til Rygge gitt at det ikke er utfartshelg nedover E18.
Så tidsmessig er det likt. Med dobbel bompengering rundt Oslo så blir nok bompengesatsene ganske like så alt i alt hipp som happ hva man velger.
Og pressekonferansen kan følges på radio (?) på denne linken;
http://www.f-b.no/article/20090716/NYHET/793020490/1220/NYHET
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.