Julebord/årsmøte Flyprat 7 desember - BAR Vulkan 17:00

Someone

Moderator
Medlem
Julebord/årsmøte Flyprat 7 desember - BAR Vulkan 17:00

Hei alle

Torsdag 7 desember er datoen som er satt for årets julebord og årsmøtet. Regner med at opplegget neppe blir revolusjonerende annerledes enn tidligere.

Årets happening blir på BAR Vulkan. Vi tar årsmøtet og pre-drinks fra klokken 17:00, og planlegger middagen fra cirka klokken 18:00

Da er det åpent for endelig og bekreftet påmelding. Blir BAR Vulkans selskapsmeny, som er påkrevd gitt antallet

550kr kan enten Vippses til #18641

Eller via Deltager.no

https://www.deltager.no/event/julebord_flyprat_2023_07122023

Og for de som verkan kan Vippse eller bruke deltager, ta kontakt, så ordner vi. Det gjelder også eventuelle allergier

Planlegger å komme:
Someone
fluxie +1
storg
RJon
EB
LCH78
SK384
Learjet
Zico77
Fellowship
Tristar
jcnorway
KnutW
LN-KOG
Savipix
OttoL
OJB
dc-8-63
ToreD
ezeisa
robertaas

Last edited:
Re: Julebord/årsmøte Flyprat 7 desember

Jeg planlegger å komme. Regner med at det blir i Oslo selv om det ikke er nevnt i trådstarters innlegg?

Last edited:

Jeg er med.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tentativ for meg

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Turnusen sier fri så da blir jeg med :)

Jeg skal prøve å få deltatt også, men det blir litt forbehold med at jeg per nå ikke vet hvilke planer Riksen har. Jeg vet jeg må inn en tur i desember, men har ikke fått dato ennå.

Jeg må flytte meg over til listen over tentative. Det skal muligens spilles en julekonsert samme helgen og det skal muligens øves en del i uken før konsert.

Litt usikker på om Sud endte opp med å skylde meg en halvliter eller ikke etter dagens veddemål, men jeg tør ikke ta sjansen på at han faktisk gjør det og så dukker jeg ikke opp.
Så da må jeg bli med.

Men hællemåne som dere surrer. Den 7/12 er jo jeg og Pellefanten på vei hjem fra Chile.

MAKAN

Back