Flyprats Julebord: Oslo 11 desember - Oslo Spiseforretning 19:00

Ha en god aften!
Passet dårlig for meg i år, men jeg skal nå på vinsmaking i vinforeningen og skal ta en skål for dere?

PS: Har det kommet hvit røyk opp av pipa der inne, og en ny formann er valgt, eller må vi klare oss med han samme som sist? :colgate::cheers::colgate: (Det er derfor jeg drikker:drunk:)

BF:drink

RobbieDeluxe er i gang med røverhistoriene fra sine reiser til orienten

Attachments

• uploadfromtaptalk1355251676408.jpg
    uploadfromtaptalk1355251676408.jpg
    50.7 KB · Views: 522
Rosa sløyfe på Someone ...... ?? Trodde det bare var CK som var troandes til slikt, jeg!

Måtte karre meg hjemover mens ungdommen fortsatte festen. Takk for flott arrangement og hyggelig selskap. Fikk noen gode idéer for våren, skumle planer følger kanskje.

Tusen takk for flott kveld... Etter deg store siste ølglass vist her, måtte jeg også ta en liten en..:drink

Passet dårlig denne gang, studievenner ble prioritert framfor flynerder, men satser på at det passer en annen gang. :)

Takk til alle for en hyggelig kveld. God mat og godt selskap.

Det ble ytret ønske om treff i Sandefjord, og tur med Dakota DC3. Skal se hva jeg kan få til når våren kommer.

Imm

Det ble ytret ønske om treff i Sandefjord, og tur med Dakota DC3. Skal se hva jeg kan få til når våren kommer.

Imm

Slapp du å bade på dette julebordet da? :p

Imm

Det vill jeg gjerne vaere med paa. Avdeling Congo, kunne ikke stille paa julebord i aar, men jeg satser paa comeback et anent aar. DC-3 fra Torp, staar hoeyt paa listen. Jeg taoer paastaa at jeg er en av de faa paa formum som har floeyet DC-3 i normal rute. Det var i 1983 med et PBA (Provincetown Boston Airlines) som naa er historie. En gjentagelse i et saa historisk fly frister.

Back