Flyprats julebord 2024 - Torsdag 5 desember - Centropa 17:30

Hva er adressen/gatenavnet til julebordet?

Google sender meg flere steder

FQTV

Ligger i nye Deichmanske mellom Oslo S og Operaen

Vi har Chambre Separeet. Booker under Espen Næss

d624afcd94325e3df5f859eb23a3a2ab.jpg

Når kommer det noen oppdateringer fra festen da? For oss som ikke kunne komme ...

Nej, för Satan! Kom med skandalene!

Nå skal du høre................................................... ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Det virker som det var et hyggelig julebord. Jeg skulle så gjerne ha kommet, men men, det er alltid en neste gang.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for trivelig party i går kveld.
Maten var meget bra , kjekt å treffe igjen folket .

Takk for laget[emoji3] Hyggelig selskap, god mat og passende lokale. Tiden gikk alt for fort, skulle gjerne snakket med flere…

Takk for hyggelig lag, godt at jeg satte en alarm da jeg satte meg på toget, så endte opp hjemme i passe fornuftig tid. Våknet ganske greit av å sykle opp fra stasjonen i to grader og regn også

Tusen takk for veldig bra party og mat!! Og det var et fantastisk sted, vi hadde vår egen etg.
Espen gjør en fantastisk flott innsats!!!! Tiden gikk veldig fort!!

Knallbra selskap, mat og vin…et av de beste julebordene på mange år.

Takk for i går, folkens! Og spesiell takk til Someone for årnings (håper formen var grei nok i dag :) ), og Fluxie, for auksjon til inntekt for IMMs fabelaktige My Home i Sierra Leone. Fortell gjerne hva summen ble, når det passer!

Jeg slenger meg på lovprising av arrangøren og deltakerne. Det er imponerende at det var så mange utebysfra som dukket opp!

Veldig hyggelig julebord! Stor takk til arrangementskomiteen! Gleder meg til neste mulighet for å treffe gjengen igjen.

Back