Flyprats julebord 2024 - Torsdag 5 desember - Centropa 17:30

Re: Flyprats julebord 2024 - Torsdag 5 desember - Centropa 17:00

Sett meg på listen, @Someone. :-) (Har booket i LetsReg.)

Er det noen som fortsatt er tentative, så ta kontakt, vi kan alltids ordne litt "fleksible billetter" ;)

Også får folk som vanlig send emed melding om ymse allergier.

Sett meg på listen, @Someone. :-) (Har booket i LetsReg.)

Du er notert og registrert ;)

Det er desverre avbud her. :(

Jeg er tentativ. Er nok 40-50% sannsynlighet for at jeg får det til.

Stigende tentativitet for meg ... Jeg høyner Hick'en med 20%.

Flyprats julebord 2024 - Torsdag 5 desember - Centropa 17:00

Vippset allerede på søndag så antar at jeg har BN1 på boardingkortet.

Det er umulig for meg å vite om jeg kan være med eller ikke. Jeg skal ha cellegift 4. desember etter planen. Sist var formen helt ok dagen etterpå, men imunforsvaret blir kraftig redusert av dette og om det da er lurt å dra på julebord vet jeg ikke. Deg må jeg høre med legen om. Men mye kan skje frem til da, også utsettelse av cellegift. Om jeg kommer blir beslutning tatt helt i siste liten hvis det er ok. Har jo veldig lyst til å delta, men helse kommer først.

Det er umulig for meg å vite om jeg kan være med eller ikke. Jeg skal ha cellegift 4. desember etter planen. Sist var formen helt ok dagen etterpå, men imunforsvaret blir kraftig redusert av dette og om det da er lurt å dra på julebord vet jeg ikke. Deg må jeg høre med legen om. Men mye kan skje frem til da, også utsettelse av cellegift. Om jeg kommer blir beslutning tatt helt i siste liten hvis det er ok. Har jo veldig lyst til å delta, men helse kommer først.

Og dukker du, eller andre, plutselig opp, så finner vi alltid plass. Man skal til og med slippe klappsete ;)

Helse først. Riktig god bedring!

Sent men godt - betalt og gleder meg stort:-)

Kan ikke være dårligere. Kjøpt, betalt og Kredittkortrert.

Og kaboom .. da skjedde det ting på hjemmefronten som krever mitt nærvær. :(. Sorry. Må avlyse.

Regner med vi starter selve årsmøtet kl 17:30. Mat trolig rundt 18:45 da noen kommer litt forsinket. Men her er vi litt fleksible.

Da ble det cellegift på meg i dag. Blodprøvene i morges var fine så da satte de i gang. Det betyr intet julebord for meg i år. Immunforsvaret blir kraftig svekket av dette (som allerede er svakt) så jeg tar ingen sjanser på å utsett meg for noe smitte og risikere nytt ukesopphold på sykehuset. Så da blir det i samråd med legen og holde seg hjemme. Jeg kommer sterkere tilbake.

Og har noen noe premier de vil donere, så kjører får loddmester som vanlig et opplegg, hvor pengene går til et veldedig formål. Same procedure as.....

Og har noen noe premier de vil donere, så kjører får loddmester som vanlig et opplegg, hvor pengene går til et veldedig formål. Same procedure as.....

Slänger in en helt ny Maersk Air Cargo B777 modell 1:200.

Back