Noen kjappe kommentarer:
- Var aldri nervøs for å ikke nå flyet, men skal erkjenne at stegfrekvensen gikk noe opp på vei ut mot gate D54. Hørte aldri at jeg ble ropt opp på PA. SubWay-en i MAD var for øvrig overbemannet uten at det bedret produktiviteten på noen som helst måte.
- Vi ble enige om at flyselskapene snart burde lansere Priority Evacuation iht. status. For SAS vil en typisk evakueringsrangering se slik ut: Pandion, EBG, kvinner og barn, *A Gold, EBS osv.... Ideen dukket for øvrig opp da Fly Med Oss fortalte oss om da han ble gitt jobben som "dørvakt" ved en ev. evakuering på ANA (hvis jeg husker rett).
- Overnatting var uaktuelt i MAD da SAS kun opererer med noen få ukentlige avganger. I tillegg ville det jo veltet poeng/NOK-forholdet totalt.
- Loungebesøk på MR er i mine øyne påkrevd. Adgangskontrollen i MAD var katastrofal. Tror vi brukte 75% av tiden på å vente på å bli klarert til å komme inn.
- Jeg synes Fly Med Oss' vilje til å betale skatt på Duty Free var skremmende unorsk, men i og med at dette fant sted i kriserammede Danmark kan det sees på som en solidarisk handling.