JanFredrikB
EBD
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud
Jeg har ikke fått brev. Og da er det faktisk for sent!
Heller ikke mottatt et slikt brev, og på siste faktura (kom for noen dager siden) står det tydelig at jeg opptjener 1% på all bruk utenfor Norgesgruppen med unntak av konkurrerende matbutikker i Norge...
Det er under 1 år siden jeg fikk kortet, så mulig det er "fredningstid" første året eller noe som kan ha innvirkning.
Dette står det på forsiden av min faktura per 14.12.15.BONUS PÅ ALT DU HANDLER
Med Trumf Visa får du 2 % bonus på dagligvarer hos MENY, KIWI, SPAR, EUROSPAR, JOKER, JACOBS og
på FLUST.no. Du får også 1 % bonus på alle andre kjøp.
Vi minner samtidig om at du får 2 % bonus på kjøp av dagligvarer i alle butikker tilknyttet Trumf; Kiwi, Meny, Helgø Meny, Jacob’s, Spar/Eurospar, Joker og Nærbutikken. Bonus på øvrige varekjøp er endret til 0,5 %.
ENDRINGER TRUMF VISA 1. januar 2016 innføres et administrasjonsgebyr på kr 149,- for kort eller konto som ikke har vært benyttet i løpet av de siste 12 måneder. Innføring av administrasjonsgebyret gjelder ikke dersom du har brukt kortet ditt i løpet av de siste tolv månedene. Du vil bli varslet i god tid før gebyret faktureres, og kan unngå gebyret ved å ta i bruk kortet eller si opp kontoen. Vi minner samtidig om at du får 2 % bonus på kjøp av dagligvarer i alle butikker tilknyttet Trumf; Kiwi, Meny, Helgø Meny, Jacob's, Spar/Eurospar, Joker og Nærbutikken. Bonus på øvrige varekjøp er endret til 0,5 %.
Med KIWI Plus får man 7.5 prosent bonus på all frukt og grønt.
7,5%
Dette er bonusen alle KIWI PLUSS-kunder får på fersk frukt og grønt hos KIWI.
Bli KIWI PLUSS-kunde du også!
Det er gratis og helt uforpliktende. Og selvsagt beholder du alle Trumf-fordelene dine
Du får nok 1% hvis du legger det til bankkortet ditt og 2% med trumf visa vil jeg tippe.
NYHET
https://viatrumf.no
3parts sider som gir trumfbonus ved å handle gjennom viatrumf.
Dette erpå samme måte som webshoppen til SAS og kickback.no.
Ser mangeav de samme butikkene.
Jeg ser noen fine muligheter til å samle gode EB poeng.
Hotels.com gir 7% trumf, dvs ca 1EB pr krone brukt.
Expedia som forøvrig er eier av hotels.com gir hele 9% på hotellbestilling 10,5% på leiebil og 0,5% på flyreiser.
Andre å nevne er bravofly som gir 4% på alle bestillinger.
kjøper man fesk en flyreise osl-bgo en vei til 1000kr vil du få ca 555 EB-poeng, SAS gir deg 250 for samme strekningen.
Se post 499 i denne tråden.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.