EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Må man linke Shell Mastercard til trumf-kontoen på noen som helst måte for å få 1%? Jeg har en ganske fet faktura fra min første måned med kortet, men ser ikke at dette har gitt noen trumf-poeng noen sted?

Tror jeg la inn det da jeg fikk meg Shell MC, men dette sjekker du enkelt selv på trumf.no, der skal SHell MC stå oppført under dine kort.

Merk ellers:
NB! Grunnet utskiftning av datasystemer hos Shell vil det være forsinkelse i beregningen av Trumf-bonus på drivstoffkjøp med Shell MasterCard fra 1. oktober og fram til midten av februar. Alle drivstoff-kjøp du gjør i denne perioden vil det etterberegnes bonus for i slutten av februar. Vi beklager ulempene det måtte ha for deg.

Har samme "problem" (og kortet er registrert) - kan det være at Trumf-bonus ikke kommer opp før fakturaen er betalt?

Måtte ringe inn for å få kortet registrert i trumf-profilen. Men ikke noe poeng knyttet til bruk ennå. Satser på at det kommer inn når faktura er betalt, ja. Ellers ser jeg at frekke mastercard har slengt på 30 kr i gebyr for første måned. Antar dette er for en papirfaktura som snart dukker opp. Ikke lett å aktivere efaktura FØR man har fått første faktura og dermed unngå det gebyret.

Shell Mastercard-bonusen kommer regelmessig inn hos meg den 9. i måneden, altså løpet av dagen idag.

Må bare si at jeg digger kombinasjonen Via Trumf + Hotels.com + Amex = mye poeng :)

Noen som har fått trumf fra Expedia? Statusen endret seg til Avvist etter at reisen var gjennomført...

Code:
Forhandler	Trumf-bonus	Status	Dato	Kjøpesum

Expedia.no	481.12	        [COLOR="Red"]Avvist[/COLOR]23.12.2015 15034.90

Har en bestilling fra november som fortsatt står "bekreftet" på, samt tre bestillinger i år som jeg har måttet/må purre på.
Alle gjelder kun hotell.

-------

Tok forøvrig maks 8 timer i dag fra jeg overførte Trumf-bonus og til EB-poengene var på plass!

Last edited:

Rimelig irriterende at det skal ta ca et halvt ÅR før man får Via Trumf penger. (i følge Trumf).
= på vent...
=Bekreftet...
= ca 12 uker fra godkjent forandres til overfførbart

«Bekreftet»: Etter 30 dager (dekker de fleste nettbutikkers refunderingsperioder), vil transaksjonen endre status til «Bekreftet» om den er riktig registrert. Dette betyr at nettbutikken i prinsippet har akseptert transaksjonen din og at Trumf-bonusen din vil bli overført.

«Overført til Trumf»: Når transaksjonen din er klar for overføring (noen ganger så sent som 90 dager senere), vil transaksjonen din endre status til «Overført til Trumf». Når transaksjonen har fått status «Overført til Trumf», kan du ta ut Trumf-bonusen når du vil.

På tide å lage barn;)
SPAR gir 25% trumf poeng på alle Libero bleier og all barnemat.

Info på siste side i ukens avis.
Står ikke noe om hvor lenge dette varer.

https://spar.no/

Visste du at du får 300 ekstrapoeng for hver gang du overfører 500 kroner i Trumf-bonus. Overfører du for eksempel 700 kroner to ganger, får du totalt 20 000 Eurobonus-poeng. Dette er nok til en tur/retur i Skandinavia.

Hei!

Noen som har prøvd dette? Kan jeg altså overføre 500kr x 5 og få 300EB x 5 = 1500 EB ekstrapoeng i tillegg?

2 x 500,- Overført i går, kom inn i dag, men ikke 2 x 300 poeng. Antar at det kommer ila en dag eller to?

Savner dog noen poeng fra SAS MC-kortet, men har ikke fått de enda. Amex kommer inn den 4. Vet dere når SAS MC-poengene pleier å dukke opp?

Pleier ofte å ta litt tid før 300-poengene kommer.

Shell MC har fortsatt 1% trumfbonus, om du ønsker å fortsette med Trumf.

Forøvrig er SAS AmEx prem/plat (15/20 EB-poeng/100kr), SAS Diners Club (15 EB-poeng/100 kr) og DNB sine SAS-visa (20/25 EB-poeng/100kr) fortsatt bedre på opptjeningen enn Trumf VISA (13,89 EB-poeng/100kr). Men flere av disse har jo mer begrenset med brukssteder, strengere krav samt årsavgifter. :fly

Om du vurderer å skifte opptjening til et annet selskap (?) så er det vel kun Norwegian og KLM som tilbyr noe her i Norge. Jeg vil påstå at å tjene EuroBonus-poeng er det man kan få mest verdi ut av gitt at man er litt "flink" til å bruke de. Om du ikke nødvendigvis ønsker å bruke kredittkort til å opptjene flybonus, er det jo en rekke kort som har grei cashback der ute som du kanskje bør vurdere.

Har noen en konklusjon på hva som gir best uttelling om målet er mest mulig EB poeng, nå som trumf visa bare gir 1%?

Ta med i betraktningen at:
- Man bare overfører trumf kr hver gang det er 300 ekstra EB poeng å hente
- Kiwi er den foretrukne matbutikken
- Man har alle mulige kort, inkl amex platinum

Har noen en konklusjon på hva som gir best uttelling om målet er mest mulig EB poeng, nå som trumf visa bare gir 1%?
Shell Mastercard gir vel fremdeles 1% Trumf uansett butikk, så der Amex ikke funker er vel det nå det beste alternativet til TrumfVisa. Så må du selv regne på Shell-kortet vs de andre.

Shell Mastercard gir vel fremdeles 1% Trumf uansett butikk, så der Amex ikke funker er vel det nå det beste alternativet til TrumfVisa. Så må du selv regne på Shell-kortet vs de andre.

Så det beste er da uansett Amex platinum, deretter Shell/Trumf visa.?
Om man handler på kiwi så gir jo de 2 kortene begge 1 %.

Har noen klart å få et ekstra amex platinum til kona selv om hun ligger langt under inntektsgrensen?

Status
Not open for further replies.
Back