EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Opptil 8% på Hotels.com.

Dette er veldig bra :)
Mister man da Welcome Reward som jo utgjør mer enn dette? Får jo idag Welcome Reward (10%) + 1% bonus for å betale med Trumfvisa der.

Mister man da Welcome Reward som jo utgjør mer enn dette? Får jo idag Welcome Reward (10%) + 1% bonus for å betale med Trumfvisa der.

Jeg antar at man får Welcome Rewards; jeg har fått når jeg har brukt Kickback.

Rabattkoder kan man derimot ikke bruke.

Nå får du trumfbonus hos bla. Expedia.no

Hoteller 9 %

Bilutleie 10,5 %

Flight og hoteller 3 %

Slik eg tolkar det, så får du ikkje trumfbonus på flybookingar aleine?

Opptil 8% på Hotels.com.

Dette er veldig bra :)

Dette er jo 1% meir enn via KickBack.no, i tillegg til at 1 trumfkrone er meir "verdt" enn 1 kickback-krone.

Reknar med det fungerer på samme måte som med KickBack.no, i så tilfelle får du både i pose og sekk. Welcome Rewards (10%), TrumfBonus (8%) og AmEx-bonus.

Last edited:

8% på hotels.com må prøves... Jeg har nå avbestilt en natt og bestilt på nytt gjennom lenken. Prisen på hotellet hadde faktisk gått ned ca 20€ siden jeg bestilte, så arbeidsgiveren blir vel fornøyd med litt sparte penger.
Og dersom jeg får både en bonusnatt, 8% Trumf og i tillegg 20 poeng via Amex blir dette veldig bra.

Bonusnattindikatoren til hotels.com antyder i allefall at jeg får et "stempel" for dette oppholdet.
8n5jvW1.png

Og for statistikkens skyld "Total Trumf-bonus: 37,80". Det ikke så lenge siden jeg tømte kontoen for poeng og jeg handler sjelden på en Trumfbutikk (og har heller ikke Trumf visa). Hotellprisen er ca 1200kr, så Trumfsaldoen bør plusses på med rundt en hundrelapp.

Status: Har fått "stempel" for natten hos hotels.com, men ikke fått noe på Trumfkonto enda.

Status: Har fått "stempel" for natten hos hotels.com, men ikke fått noe på Trumfkonto enda.

Du ser om kjøpet er registrert og hvor mye du vil motta på mine sider på viatrumf sine sider. De fakturerer i slutten av hver måned, så du mottar ikke poengene på konto før litt etter det.

Du ser om kjøpet er registrert og hvor mye du vil motta på mine sider på viatrumf sine sider. De fakturerer i slutten av hver måned, så du mottar ikke poengene på konto før litt etter det.

Takk, var ikke klar over at det gikk an.

"Hotels.com 105.31kr Under behandling"
Da kan vi konkludere at dette funker meget bra!
"Stempel" for natta hos hotels.com, penger på Trumfkonto, pluss 20% per 100kr gjennom AmEx Plat.

Herlig! :)

Har booket hotell i London i slutten av april. Gjorde det selvfølgelig før viatrumf kom på banen....hrmpf.
Har dog ikke betalt, vil det da funke om jeg logger inn via trumf, og betaler nå? Hadde jo vært digg, når beløpet er ca 12K....

Men de har varslingsfrist for slikt og jeg kan enda ikke se at jeg har blitt varslet.

I dag fikk jeg brev om reduksjonen til 0,5 % bonuspoeng (datert 30.11.) fra 1.1.2016 for kjøp utenom Norgesgruppen.

Nettsiden ser ikke ut til å være endret

I dag fikk jeg brev om reduksjonen til 0,5 % bonuspoeng (datert 30.11.) fra 1.1.2016 for kjøp utenom Norgesgruppen.

Plus et nytt administrasjonsgebyr for kort som ikke brukes.

Faen i svarteste. Nesten så man bør leite etter noe som er mer poengvennlig. Anbefaling?

For oss som ikke samler EB-poeng spesifikt, er nok Shell MC lurt. Trumf Visa i Norgesgruppen, resten på Shell MC. Blir noen tusenlapper å handle rabaterte bonuspoeng for når tilbudene dukker opp. Har Choice MC også, men det er vanskelig å oppnå særlig mer enn 0,8 % da det her er snakk om poeng og ikke kronesatser. Bedre å ta ut Trumf i kroner og betale enn å bruke kortet.

Men Shell MC er ifølge websidene også 1% trumfbonus. Vil ikke den da også bli redusert til 0,5% snart?

Det er meget mulig. Om så skjer, tror jeg jeg legger hele kortstokken på hylla. Bruker snart så mye tid på å holde rede på alt, at det kan svare seg med en overtidsvakt.

Det er meget mulig. Om så skjer, tror jeg jeg legger hele kortstokken på hylla. Bruker snart så mye tid på å holde rede på alt, at det kan svare seg med en overtidsvakt.

Jepp, kom til lignende konklusjon selv. Bruker Skandiabanken til alt vanlig for oversikt, Amex og Bank Norwegian kun til reise og utlegg.

Jeg har aldri mottatt et slikt brev. Andre som ikke har fått det?

Status
Not open for further replies.
Back