Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud
Noen tips for å få en del trumf poeng , bare 1% noen ganger 3 gjør jo det nesten umulig å få tre siffret konto
Slik gjør i alle fall jeg det:
Handler alt av dagligvarer i "trumf-kjeden" (med unntak av om jeg trenger f.eks. bare en boks fløte, da går jeg på nærmeste) og benytter enten
Trumf VISA som gir 2% Trumfbonus, eller SAS sitt
Amex kombinert med mitt trumfmedlemskort. Meny, Jacobs, Spar og Joker tar vanligvis Amex, og da dette har høyere opptjening med poeng enn trumf (gjelder kun Platinum og Premium med hhv. 15 og 20 EB-poeng per 100 kroner kontra Trumf som gir 13,89 EB-poeng per 100 kroner).
Ellers fokuserer jeg på å handle mye på trippeltrumf-torsdager. For eksempel blir det å handle inn mye for den neste måneden førstkommende torsdag. Da bruker jeg enten Trumf-visa og får 4% trumfbonus, eller trumfmedlemskort + Amex som gir 3% trumfbonus + 15/20 EB-poeng per 100 kroner avhengig av hvilket kort du har.
Og om du skulle fylle litt drivstoff gir
Shell MasterCard deg 40 øre trumfbonus per fylte liter. I tillegg gir dette 1% trumfbonus på alt annet, inkludert i dagligvarebutikker som ikke tilhører trumf, noe som kan være kjekt om du av og til stopper innom en annen butikk på vei hjem fra jobb.