EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019)

Status
Not open for further replies.
Re: EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Heller ikke mottatt et slikt brev, og på siste faktura (kom for noen dager siden) står det tydelig at jeg opptjener 1% på all bruk utenfor Norgesgruppen med unntak av konkurrerende matbutikker i Norge...

Det er under 1 år siden jeg fikk kortet, så mulig det er "fredningstid" første året eller noe som kan ha innvirkning.

Heller ikke mottatt et slikt brev, og på siste faktura (kom for noen dager siden) står det tydelig at jeg opptjener 1% på all bruk utenfor Norgesgruppen med unntak av konkurrerende matbutikker i Norge...

Det er under 1 år siden jeg fikk kortet, så mulig det er "fredningstid" første året eller noe som kan ha innvirkning.

Ingen "fred" her. Jeg fikk kortet i oktober, og så at det på forrige faktura stod med liten skrift om endringene...

BONUS PÅ ALT DU HANDLER
Med Trumf Visa får du 2 % bonus på dagligvarer hos MENY, KIWI, SPAR, EUROSPAR, JOKER, JACOBS og
på FLUST.no. Du får også 1 % bonus på alle andre kjøp.
Dette står det på forsiden av min faktura per 14.12.15.

Fikk nytt kort i posten i dag, der står det hhv 2% og 1% på brevet som følger med.

Faktura i november sier:
Vi minner samtidig om at du får 2 % bonus på kjøp av dagligvarer i alle butikker tilknyttet Trumf; Kiwi, Meny, Helgø Meny, Jacob’s, Spar/Eurospar, Joker og Nærbutikken. Bonus på øvrige varekjøp er endret til 0,5 %.

På siste side av fakturaen for november står følgende:

ENDRINGER TRUMF VISA 1. januar 2016 innføres et administrasjonsgebyr på kr 149,- for kort eller konto som ikke har vært benyttet i løpet av de siste 12 måneder. Innføring av administrasjonsgebyret gjelder ikke dersom du har brukt kortet ditt i løpet av de siste tolv månedene. Du vil bli varslet i god tid før gebyret faktureres, og kan unngå gebyret ved å ta i bruk kortet eller si opp kontoen. Vi minner samtidig om at du får 2 % bonus på kjøp av dagligvarer i alle butikker tilknyttet Trumf; Kiwi, Meny, Helgø Meny, Jacob's, Spar/Eurospar, Joker og Nærbutikken. Bonus på øvrige varekjøp er endret til 0,5 %.

Det vil vel si at jeg har fått varselet mitt..

Har ikke fått noe varsel i hele tatt, alle fakturaer siden september har blitt gjennomlest med lupe og ikke noe info om endringer finnes der.

TrumfVisa kan vel neppe endre noe hos meg. Kanskje de lar brukere med stort forbruk beholde alt av bonuser og gode fordeler? B) ShellMastercard er i hvertfall på plass og klart til bruk nå.

De har også endret nettsidene sine til:
* Du får 0,5% på alle andre kjøp, men ikke hos våre
konkurrerende dagligvarebutikker.

På min eFaktura fra 14.12.15 står det fortsatt 1%:

"BONUS PÅ ALT DU HANDLER
Med Trumf Visa får du 2 % bonus på dagligvarer hos MENY, KIWI, SPAR, EUROSPAR, JOKER, JACOBS og på FLUST.no. Du får også 1 % bonus på alle andre kjøp."

Ja, på desemberfakturaen min er det tilbake til 1% :drunk:

Har noen kontaktet Trumf for å høre hva for noe tull dette er?

EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud

Med KIWI Plus får man 7.5 prosent bonus på all frukt og grønt.

Med KIWI Plus får man 7.5 prosent bonus på all frukt og grønt.

Kiwi plus??

Edit:
Fant denne etter litt googling, men er det slik at man da går ned til 1% på resten, eller har man fortsatt 2% med trumf visa?

https://www.youtube.com/watch?v=nzjciHRHqvw

Edit II:
Etter enda litt mer lesning, ser det ut som man beholder fordelene sine, men må dobbeltsjekke det med at man beholder 2%!

7,5%
Dette er bonusen alle KIWI PLUSS-kunder får på fersk frukt og grønt hos KIWI.
Bli KIWI PLUSS-kunde du også!

Det er gratis og helt uforpliktende. Og selvsagt beholder du alle Trumf-fordelene dine

Last edited:

Du får nok 1% hvis du legger det til bankkortet ditt og 2% med trumf visa vil jeg tippe.

Du får nok 1% hvis du legger det til bankkortet ditt og 2% med trumf visa vil jeg tippe.

Jepp, fått det bekreftet, så da er det bare å dose på med frukt og grønt!

NYHET

https://viatrumf.no

3parts sider som gir trumfbonus ved å handle gjennom viatrumf.
Dette erpå samme måte som webshoppen til SAS og kickback.no.
Ser mangeav de samme butikkene.

Jeg ser noen fine muligheter til å samle gode EB poeng.
Hotels.com gir 7% trumf, dvs ca 1EB pr krone brukt.

Expedia som forøvrig er eier av hotels.com gir hele 9% på hotellbestilling 10,5% på leiebil og 0,5% på flyreiser.

Andre å nevne er bravofly som gir 4% på alle bestillinger.
kjøper man fesk en flyreise osl-bgo en vei til 1000kr vil du få ca 555 EB-poeng, SAS gir deg 250 for samme strekningen.

NYHET

https://viatrumf.no

3parts sider som gir trumfbonus ved å handle gjennom viatrumf.
Dette erpå samme måte som webshoppen til SAS og kickback.no.
Ser mangeav de samme butikkene.

Jeg ser noen fine muligheter til å samle gode EB poeng.
Hotels.com gir 7% trumf, dvs ca 1EB pr krone brukt.

Expedia som forøvrig er eier av hotels.com gir hele 9% på hotellbestilling 10,5% på leiebil og 0,5% på flyreiser.

Andre å nevne er bravofly som gir 4% på alle bestillinger.
kjøper man fesk en flyreise osl-bgo en vei til 1000kr vil du få ca 555 EB-poeng, SAS gir deg 250 for samme strekningen.

Se post 499 i denne tråden.

Ser ut som Kickback.no ikke godkjenner bonus fra hotels.com når man har benyttet welcome rewards, men det ser det ut til at Viatrumf gjør. Noen andre som kan bekrefte dette?

Status
Not open for further replies.
Back