BU662
critical mind
Re: Dy IC i 2011
Jeg har personlig vanskeligheter a se DY a ga inn i OW. Rett og slett fordi dette koster en god del penger og krever en betydelig forbedring av service-nivea fra dagens levels. Likevel samarbeider noen low-cost selskaper med tradisjonelle selskaper. Tenk AB, tenk Jetstar, tenk jetblue...
Det hva DY har til sitt gode er timing. Bade Airbus og Boeing har en stor problemkunde som sitter med store ordre for A350 og B787. Om DY blir prioritet #1 hos leverandörer, det vet jeg ikke. Det er ogsa andre - store - selskaper i marked som vil nytte sjanse og gjöre litt "shopping"...
Men, Juli maned starter snart, og sa er det enklest a vente a se hva kommer a bli den utvalgte lösning.
Jeg har personlig vanskeligheter a se DY a ga inn i OW. Rett og slett fordi dette koster en god del penger og krever en betydelig forbedring av service-nivea fra dagens levels. Likevel samarbeider noen low-cost selskaper med tradisjonelle selskaper. Tenk AB, tenk Jetstar, tenk jetblue...
Det hva DY har til sitt gode er timing. Bade Airbus og Boeing har en stor problemkunde som sitter med store ordre for A350 og B787. Om DY blir prioritet #1 hos leverandörer, det vet jeg ikke. Det er ogsa andre - store - selskaper i marked som vil nytte sjanse og gjöre litt "shopping"...
Men, Juli maned starter snart, og sa er det enklest a vente a se hva kommer a bli den utvalgte lösning.