LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club
Re: Dy IC i 2011
For å få en oversikt over hvordan den enkelte forholder seg overfor at DY IC basert på utalelser til nå i denne tråden.
Pro: basejumper, C130, C172, Desk pilot, Giama3, grindstein, Jetset, LN-AØR, TCAS
Kontra: FlyHi, Fnate, gustavf, LN-MOW, SK1013, Tommy777
Nøytral: CK, CNO1015, Dag Johnsen, dc-8-63, ENGM 911, FlightDeck, GFL, Hickok, janusk, KrisFlyer, laurenz, LN-AØR, LN-KGL, P.A. VIKING, Someone, sukram, TOS, VC-10
Overraskende mange forholder seg nøytrale, selv de som tidligere også har vært ihuga skeptikere til Norwegian. Den mest overraskende kommentaren kom derimot fra Texas
En liten ekstra kommentar til DagJ må jeg gi: Jeg er helt enig i at tidlige 787 kan det settes spørsmålstegn med, men det største spørsmålstegnet er hvor langt dette strekker seg inn i produksjonsrekken?
For å få en oversikt over hvordan den enkelte forholder seg overfor at DY IC basert på utalelser til nå i denne tråden.
Pro: basejumper, C130, C172, Desk pilot, Giama3, grindstein, Jetset, LN-AØR, TCAS
Kontra: FlyHi, Fnate, gustavf, LN-MOW, SK1013, Tommy777
Nøytral: CK, CNO1015, Dag Johnsen, dc-8-63, ENGM 911, FlightDeck, GFL, Hickok, janusk, KrisFlyer, laurenz, LN-AØR, LN-KGL, P.A. VIKING, Someone, sukram, TOS, VC-10
Overraskende mange forholder seg nøytrale, selv de som tidligere også har vært ihuga skeptikere til Norwegian. Den mest overraskende kommentaren kom derimot fra Texas
:thumbupJeg vet dette var planen, men etter aa ha strudert dette mer er det nok ikke saa enkelt som Boeing annonserer...
En liten ekstra kommentar til DagJ må jeg gi: Jeg er helt enig i at tidlige 787 kan det settes spørsmålstegn med, men det største spørsmålstegnet er hvor langt dette strekker seg inn i produksjonsrekken?
Last edited: