Someone, reisevaneundersøkelsen 2009 spør etter endelig destinasjon, ikke hvilken flyplass man skal reise til/via. Enkelte ganger er det bedre vite enn å tro.
Så længe man ikke har en feeder i den anden ende, så er MSP dødsdømt.
LN-MOW, regner med at du har sett at ENGM RAMP korrigerte den uttalelsen du siterer til 8 minutter før du trykket på post reply. OSL/Avinor har dermed fanget opp et eller flere trinn etter at en interlining-destinasjon har sitt stopp.
Så er det lese hva det virkelig står i Reply 38 da Tommy777, det var tilstanden med gamle tall fra 1999 som ble beskrevet. Kvaliteten på slike gamle tall kan være så som så. Det eneste matnyttige i innlegget er siste setningen:
Altså:
1. Det hjelper ikke med bare nordmenn som skal til midtvesten i sommerhalvåret for finne slektninger.
2. Amerikanere er så partriotiske at de heller flyr amerikanske flyselskap.
Someone, reisevaneundersøkelsen 2009 spør etter endelig destinasjon, ikke hvilken flyplass man skal reise til/via. Enkelte ganger er det bedre vite enn å tro.
En flatbed på Air Asia kostar ungefär hälften av vad British Airways tar. Vi kommer ligga på 50 procent av SAS business class. Men jag kan inte säga exakt.
Överväger ni andra premiumprodukter, annorlunda service, mat eller liknande?
”Nej. Bara sängar. Du är ju ändå inte så intresserad av flygmaten”, säger Bjørn Kjos och skrattar.
Virker som SAS har forholdsvis dårlig omdømme i Sverige og at NAX ser ut til å være en populær aktør etter få års drift der. Er dette gjengs oppfatning hos søta bror?
Interessante kommentarer som kommer etter artikkelen i DI. Virker som SAS har forholdsvis dårlig omdømme i Sverige og at NAX ser ut til å være en populær aktør etter få års drift der. Er dette gjengs oppfatning hos søta bror?
Jeg begynner å bli litt lei av han skrikebøtta jeg. Hver gang noen andre varsler om suksess på IC legger han ut pressemeldinger med noen luftslott som er skriblet ned i full fart på bakrommet. Alle ordene for å få gjennomslag er der. 787, 30% mindre fuel, norsk....
Mellom disse meldingen er det helt tyst om IC, utover at han rett før den første meldingen sa at Norwegian aldri skulle fly IC.
I mine øyne ville det være smart å iallefall eie 51% pga styringsretten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.